2 Ağustos 2013 Cuma

PÜFÜR PÜFÜR BİR PLAJ KIYAFETİ

İzmir'de sıcaklar öyle bir arttı ki en ince kıyafet bile üstümüze ağır gelmeye başladı:)
Hafta sonlarını iple çeker olduk, kendimizi serin sulara atmak en büyük hayalimiz, hafta içi biraz serinlemek için Deniz'in mini küvetini balkona taşıyoruz, içine de soğuk suyu doldurduk mu tamamdır artık ayaklarımız suyun içinde oturuyoruz biraz:)
Şu sıralar boş durmuyorum 16 Ağustostaki sergi için hazırlanıyorum, arada da deniz kenarında giymek için bu kıyafeti yaptım, nasıl olmuş?


7 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık canım bir tane de koyu renk yazmalardan (ipek gibilerden değilde pamuklu olanlardan )yap değişik giyersin ben yeğenime yapmıştım harika oluyor.

*ssdesignbutik dedi ki...

efil efil olmuş : ) izmirin sıcağında da çok güzel olur ellerinize sağlık

T.C. Nilgün Komar dedi ki...

eline sağlık

Sevginin Ruhu dedi ki...

Çok güzel olmuş. Ellerine sağlık.

ada ve deniz dedi ki...

Çok güzel olmuş Fadiş, serin serin giyersin artık:)))

Elif dedi ki...

Cok guzel olmus..ellerine saglik

romantikbutik dedi ki...

harika olmuş çokbeğendim..kumaşı da değişik geldi bana nedir acaba kumaşın cinsi..