17 Temmuz 2013 Çarşamba

BİR SANDALYE YENİLEME, BEYAZ SEVGİSİ

Evdeki bazı objeleri beyaza boyama isteğine engel olamıyorum, elime boya geçtikçe vuruyorum fırçayı:)
Evlendiğimizde yaptırdığımız bu sandalyede beyaz boyadan nasibini aldı üstelik ilk katını boyamamda Deniz' de yardım etti.
Sandalyenin renk ve kumaşı artık çok yıpranmış ve  bir kenara atılmıştı. Bu sandalyelerden 8'ini de boyayıp dördünü anneme vereceğim inşallah  tabi sıkılıp bırakmazsam, seri üretim konusunda bazı sıkıntılarım var, sevmiyorum:)
Kumaş, eskiden İkea'dan alıp bir yere koyduğum desenini sevdiğim bir kumaş.





17 yorum:

Gulcin dedi ki...

fadis resmen yepyeni ve sahane olmus!
ellerine saglik bence sen 8ini de yap birakma vallahi cok guzeller :)

Selen dedi ki...

Bayıldım!! Çok güzel olmuş.. :)

Başak dedi ki...

Seri üretimler beni de sıkar nedense.

Çok hoş olmuş sandelye, güle güle kullanın :)

suna'dan denemeler dedi ki...

sandalye mükemmel olmuş ellerinize sağlık

Banuca dedi ki...

Fadiiiiş... Çok ama gerçekten çok güzel olmuş, eski hali ne yalan söyliim bana sevimsiz geldi, ama şu hali var yaaaa... Sakın kimselere verme hepsi senin olsun :)

AsOrTiK dedi ki...

lütfen sıkılma, çünkü çok güzel olmuş. annenede güzel bir hediye olacaktır eminim.
eline, emeğine sağlık.
sevgiler

BlogVintage Duygular dedi ki...

Cok cok güzel olmus Fadiscim,ellerine saglik! Deniz´in de pamuk ellerine saglik

SMİLENA dedi ki...

O istek bende de var ,her yer beyaz olsun istiyorum.Sahane olmuş Fadiş,ellerine sağlik

Yelda Kaya dedi ki...

Sandalyenin çehresi değişmiş. Bence hepsini de yap. Mümkünse yapım aşamalarını da görmek isterim. :)

selda nın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar canım,
Ellerine emeklerine sağlık bayıldım. Ben de kendi evimde yapmak istiyorum ama dur bakalım ne zaman...:)
Bloğunu izlemeye aldım. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm....:))

Bahar Yorgun dedi ki...

Bende çok beğendim. Ellerine sağlık. Beyaz her mekanı ferahlatıyor

Pembe Köpük dedi ki...

Çok güzel olmuş, hangi boyayı kullandığınızı öğrenebilir miyim?

ada ve deniz dedi ki...

Bence de çok şık olmuş Fadiş, yenilenmemiş sadece güzelleşmiş:)))

Sezo bigo dedi ki...

harika olmuşşşşşşşş desem .çok çok çok güzel olmuş.ellerine sağlık

Fadis Hertelden dedi ki...

Arkadaşlar bu kadar güzel yorumlardan sonra yenilemem mi hiç, hatta daha kolay boyayayım diye rulo aldım,malum seri üretim biraz hız istiyor:))

Semi M.Eller dedi ki...

Sandalyeye yepyeni bir hava gelmiş:)
Beyaz gibisi yok gerçekten!

Derya Kuzusu dedi ki...

Muhteşem olmuş.. beyaz rengi çok sever oldum zaten ellerine sağlık kumaşında çok güzel, iyi günlerde kullan :)