4 Haziran 2013 Salı

HALKIMLA GURUR DUYUYORUM

Halkımla gurur duyuyorum, nasıl birlik olunacağını çok güzel gösterdi.
Hiç bir parti bu kadar güzel bir uslupla yapamamıştı bunu.
Gezi Parkı'na gidemeyen evinden katıldı, başka şehirlerden hemen destek geldi.
Gençler bir cevher gibi parladı.
Halk espiritüel
Halk zeki
Halk akıllı
Hükümetten  dileğim sağ duyulu, şiddet içermeyen bir üslup taşıması, bunca acıyı yaşatmayın insanlarımıza,
Herkesin aklı fikri sokaklarda,
Kiminin evladı
Kiminin öğrencisi
Kiminin kardeşi
Kiminin eşi
Hepsi bizim insanlarımız, bizim kanımız canımız
Bu kadar uysal yazdığıma bakmayın yüreğim yangın yeri, duramıyorum yerimde,
Gecem gündüzüm karıştı pek çok kişi gibi benim de
Anaakım medyanın yalakalığını iyice gördü bu millet
Dilerim unutulmaz hafızalardan silinmez bütün bunlar
Zaten okuyup satın almazdım hiç birini, dizileri de takip etmezdim hiç
Ama gördüm ki o dizilerin pek çok oyuncusu, emekçisi halka destek için meydanlardaydı.
Ben bu yazıyı yazarken bir kaybımız olduğunu öğrendim, vefat eden kardeşimize Allah'tan rahmet, ailesi ve yakınlarına başsağlığı ve sabır diliyorum.
Bir kere daha şiddetin olmadığı uzlaşmanın hüküm sürdüğü günler olsun diliyorum. Can kaybı olmamalıydı olmamalıydı.
Burada duygularını samimi bir şekilde anlatan bir genç var okuyun derim:
http://bulent-peker.tumblr.com/post/52081396478/ak-partili-direnisciden-basbakana-mektup

Dualarım sokaktaki insanlarım, ulusum, ülkem için. Yarın Miraç Kandili huzurlu bir şekilde geçecek inşallah, bunu istemeyen ve proveke edenlere rağmen, onları da Allah'a havale ediyorum, ettiklerinin cezasını elbet bir gün bulacaklar.



4 yorum:

Recep Altun; dedi ki...

Merhabalar,

Protesto gösterilerine bilfiil katılarak hayatını kaybeden, gözünü kaybeden ve tart edilenlerin hakkı ödenmez. Onları ne kadar övsek, ne kadar yüceltsek azdır. Hayatını kaybeden gencecik kardeşimiz bizim gönlümüzde şehittir ve şehit mertebesinde görüyoruz. Bakalım iktidar da onu şehit olarak görecek mi?

Hayatını kaybeden Abdullah Cömert isimli kardeşimize Cenab-ı Allah'tan rahmet, ailesine, yakınlarına ve Türk milletine sabr-ı cemil ihsan eylemesini niyaz ederim. Yaralanan kardeşlerimize de Allah'tan acil şifalar dilerim.

Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

Küçük Mucizem dedi ki...

Binlerce insan uğurladı hemşehrimi. Gencecikti. Allah rahmet eylesin.

Fadişim dediğin gibi yüreğimiz yangın yeri. Nolur artık birileri kulak versin bu çığlıklara. Çıkarsın at gözlüklerini. Bu nasıl bir kayıtsızlıktır anlayabilmiş değilim.
Allah herkesi korusun.

FADİŞ dedi ki...

Abdullah Cömert'e Allah'tan rahmet yakınlarına baş sağlığı diliyorum.

Semi M.Eller dedi ki...

Fadiş, ben de çok gurur duydum gençlerle!
Every day we are çapuling!