25 Haziran 2013 Salı

BİR YENİDEN DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI

Sabah erken saatler en sevdiğim zamanlar, kendimle baş başa olduğum, yeni günü daha güzel yaşayacağımın ümidiyle geçirdiğim zamanlar. Önceki kayıtta özüme dönmeğe başladım dediğim işte tam da buydu. Gezi Parkı ile birlikte hayatımın dengeleri değişti, artık hiç bir şey eskisi gibi değil, hiç kimse için de aynı olmayacak bence. İzmir'de öyle bir hale geldim ki günlük hayatımı yaşayamaz oldum üstüne hasta olunca tebdili mekanda ferahlık vardır deyip geldim oğluşumla Karaburun'a. Ümidim var, Türkiye için insanlarım için ümidim var. Sen ben kavgasının yaşanmadığı, barışın hüküm sürdüğü, sevginin hüküm sürdüğü bir yaşam diliyorum ülkeme.
Burada şehrin hengamesinden uzak (ama asla olanlardan uzak değil) biraz daha dışarıdan bakarak gelişmeleri takip etmeye çalışıyorum.

Hatırlayanlarınız olacaktır, baharda bahçeyle epey bir uğraşmıştık ve şimdi de bahçeye ektiklerimizi almaya başladık işte bahçemizin ürünleri.


Baharda, fidanları almaya gittiğimizde neredeyse tüm domatesleri çeri almışız ama olsun bir lokmalık bu domateslerin tadı çok güzel.
Ben şehre gittiğimde babam tekrar fideciye gitmiş ve pembe domatesler almış şimdi onlar yemyeşil çıkmış. Geçen aylarda bir okuyucum benden pembe domates fidesi istemişti o zaman olumlu yanıt verememiştim, buradan kendisine duyurayım eğer isterse domatesler olgunlaşsın biraz domates çekirdeği verebilirim:)
Gelelim yeniden değerlendirme çalışmasına. Serin gecelerde giymek için bir şey almamışım yanıma, deniz kıyısında  giymek için ince bir hırka yaptım kendime. Bunun için uzun kollu eski bir penye tişörtün ön kısmını tam ortadan kestim.

 Kenarlarını tığla geçmek için kalın ip kullandım ve bu yüzden tığ rahat hareket etsin diye tığın geçeceği yerlere makasla minik çentikler attım ve başladım örmeye.
 Biraz da süslü olsun dedim bir kenarına çiçek konduruverdim.




2 yorum:

Recep Altun; dedi ki...

Merhabalar.

Bahçenizde yetiştirdiğinizden bahsettiğiniz doğal sebzeleri görünce "ne kadar şanslı biri" diye düşünmedim değil. Bir giysiden bir başka ihtiyacı karşılamak üzere yaptığınız operasyon da çok güzel ve değerli. Elinize, emeğinize ve gönlünüze sağlıklar dilerim.

Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

Semi M.Eller dedi ki...

Geri dönüş harika olmuş Fadiş!
Ben de biraz senin gibiyim, yeni yeni kendime geliyorum. Ama nereye geldiğim de pek belli değil aslında. Kafam hala karışık:)