9 Haziran 2013 Pazar

BİR KIYIDAN BAKTIM DÜNYAYA!

DÜNYAYI GÜZELLİK KURTARACAK BİR İNSANI SEVMEKLE BAŞLAYACAK HERŞEY
Bir kıyıdan baktım dünyaya
Ellerimde tuz avcumda sedef avcumda sedef
Bir mavilik bir açıklık özgürlük hasreti yüreğime vuruyor
Nerde nerde insanlar

Dünyayı güzellik kurtaracak 
Bir insanı sevmekle başlayacak herşey

O üzüntü birden gelir 
Yağmurlu havalarda havalarda
Yeniden kurarım dünyayı ben
Kederlerden Kederlerden
Kimseler aşık değil mi bu şehirde

Dünyayı güzellik kurtaracak 
Bir insanı sevmekle başlayacak herşey

Hava martılar
Işıklı şehir sarhoş ediyor beni
Yosun kokusu hilesiz kucaklamak istiyorum
Kucaklamak dünyayı şehri ve seni

Dünyayı güzellik kurtaracak 
Bir insanı sevmekle başlayacak herşey


Şarkıyı dinlemek istersiniz belki diye ekliyorum.

3 yorum:

ozgrkdn dedi ki...

sabahın büyüsü oldu ,teşekkürler))

T.C. Nilgün Komar dedi ki...

umut dolu dizeler

FADİŞ dedi ki...

ozgrkdn,böyle hissetmene sevindim:)
Nilgüncüm öğrenciyken çok dinledim bu şarkıyı tekrar dinlemek ve dinletmek istedim.