23 Mayıs 2013 Perşembe

MAKARA ÖRGÜSÜ YAPALIM -SPOOL KNITTING

Makara örgüsü ilgimi çekiyor ne zamandır denemek istiyordum. Bu örgü tekniğini kullanmak istememin sebebi yapacağım pek çok çalışmada tamamlayıcı öge olarak kullanmak istememdi. Örgü hakkında ilk bilgileri blog yazarları sevgili Hatice ve  sevgili Banu'dan aldım.


Böyle bir makara yapmak için tahta karıştırıcılar,  plastik veya karton silindire ihtiyaç var, ben sakladığım bir plastik makarayı kullandım ve beyaz bir ip ile denemelere başladım:)

Pinterest'ten alıntı.

Örgüyü öğrenmek isterseniz aşağıda eklediğim videoda nasıl örüldüğü anlatılıyor.


5 yorum:

CEPAYNASI dedi ki...

çocukken ne çok yapardık bundan:))

FADİŞ dedi ki...

Ben yeni öğrendim ama zevkli olduğunu söylemeliyim:))

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

:) canım benim çocukluğumuzun oyuncağı gibiydi bu:)

aynı kordonu şişle yapmayı öğrenmiştim bir ara o da zevkli oluyor:)

sevgiler öpüyorum

Değmesin Yağlı Boya dedi ki...

Kolayliklar diliyor sonucu merakla bekliyorum arkadasim..sevgiler hayirli cumalar.

Melange dedi ki...

Fadiscim, coook eskilerde bildigim ve tamamen unuttugum bir seydi bu..ne güzel oldu, cikardin ortaya yeniden :)
Senin yapacaklarini da cok merak ediyorum simdi..