22 Mayıs 2013 Çarşamba

HAFTASONUNDAN KARELER

Cumartesi sevdiğim bir blog arkadaşımın düğünü vardı Nessin Kelebekleri, buradan kendisini tebrik ediyor ve bir ömür boyu mutluluk diliyorum, düğününe katılmayı ne kadar çok istesemde olmayınca olmuyor, önce davetiye elime ulaşmadı sonradan gün saat bilgilerini aldım ama bir de baktım ki yer bilgisi yok; ardından, kayınvalidemin nükseden rahatsızlığından dolayı Karaburun'a gidip onlarla bir gün geçirip ertesi gün de onu hastaneye kontrole bıraktık. Nesrincim inşallah evine gelirim artık kutlamaya:)
Haftasonu yazlığa gittiğimizde Karaburun tüm güzelliğiyle karşımızdaydı:)
 Artık her yer çiçek açmış, meyveler olgunlaşmış.
 Sokaktaki ağaçtan tazecik kopartılan dutlar:)
 Gökmüş olmamışmış takan yok, hepsini lüpletti bu kuzucuk.



Deniz, kendisine ve bana adaçayı ısmarladı kahvede, ısmarlama işine bayılıyor şu sıralar:))

6 yorum:

ada ve deniz dedi ki...

Fadiş geçmiş olsun, umarım iyidir kayınvaliden şimdi....

Merve Sevim dedi ki...

kırmızı dut mu o :D
ben karasını ve sarısını gördüm sadece, harika görünüyor görseller..

FADİŞ dedi ki...

Saadetçim sağol, kayınvalidemin iltihaplı romatizması var malesef, tekrar kortizona başlamak zorunda kaldı.

FADİŞ dedi ki...

Merve evet kıpkırmızı oluyor koyu kırmızı:)

Semi M.Eller dedi ki...

Ben hiç kırmızı dut görmedim desem:)
Ismarlamayı sevdikleri gibi bir gün umarım hesabı ödeyecekleri günleri de görürüz Fadiş:))

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

kayınvalidene geçmiş olsun canım .
oğluşun saçları gitmiş yine:))
bayılırım duta