27 Mayıs 2013 Pazartesi

EVDE KUMLA OYNANIR MI?

Oynanır:)
Biz çok uzun süredir oynuyoruz.
Bugün hava çok sıcaktı güneş tepedeyken dışarı çıkmak bizim için imkansız, Deniz ısrarla parka gidip kum havuzunda vakit geçirmek istedi  biz de ne yaptık aldık kumumuzu salonda oynadık.
 Bunun için gerekli olan malzeme "moon sand" diye satılan kurumayan kum, genişçe bir tepsi ve naylon örtü. Bu kumu keşfetmeden önce tozdan arındırılmış max. 5mm çapında dere çakılı kullandım uzun süre.

                         
 Deniz için tam bir terapidir kumla oynamak.)
Kum, kurumayan, kolay kalıp alınan bir özelliğe sahip tıpkı ıslak deniz kumu gibi:)

6 yorum:

CEPAYNASI dedi ki...

buna izin verdiğin için Deniz çok şanslı:))

Gulcin dedi ki...

ben de denizle oynamak istiyorum! bayilirim kumla oynamaya ben de fadis :)
super bir terapi kesinlikle katiliyorum denizcigime :)

Cebimdeki renkler dedi ki...

Ne güzel bir malzemeymiş. İlk kez duyuyorum Fadiş'cim. Toz alerjisi vardı Deniz'in dimi ? Yine de şanslı Deniz annesi Fadiş çünkü :))

ada ve deniz dedi ki...

Oynanmaz, hele ki o bembeyaz halının üstünde.....Balkonda oynasınlar bence. Ama Fadiş iddia ediyorum senin Deniz Ada'nın tarzında resim yapıp boyaları etrafa bulaştırsaydı kesin oynatmazdın. Dün okulda giydiği tişörtünün ensesi mürekkep olmuş mesela:)))

the bircan dedi ki...

OYNASIN OYNASIN YAZIK COCUK O :d
KIYAMAM BEN NA
CANIM CEKILISM VAR BEKELRIM

Nesrin dedi ki...

MAŞALLAH NE KADAR BÜYÜMÜŞ :)
KEYFİ BOL OLSUN NE DEGÜZEL OYNUYOR