21 Mayıs 2013 Salı

DENİZ'İN DİNOZORLU YASTIĞI

Deniz'in odası  için Mart ayında boyadığım yastığı nihayet bitirdim. Fırçayla çalıştım ve tamamen doğaçlama bir resim oldu.


Deniz'in dinozor sevgisi devam ettiğinden yeni odası için eklediğim bu parçaya sevindiğini söylemeliyim her ne kadar etobur canavarları daha çok sevse de otoburlara karşı da sempatisi büyük:)

Konunun yastıkla bir ilgisi yok ama oğluşumun, pamuğa sarıp içinden bir şey çıkacağını sandığı yumurtalardan birini daha buraya hatıra olarak ekliyorum:)

8 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Fadişim harika olmuş, yumurta da öyle:)

MÜGE KÖKLÜ ATİK dedi ki...

Ah bu erkek çocuklarının dinazor sevdaları, Ateş de yeni başladı:) pamuk ve yumurta bayıldım bayıldım çok şanslıyız Fadiş! Erkek çocukların hayal dünyalarına eşlik ediyoruz
Sevgiyle ışıkla

FADİŞ dedi ki...

Delişim teşekkür ederim, yumurta bilmem kaçıncı yumurtadır böyle, kışında kaloriferin altında tuttu üşümesin diye:)

FADİŞ dedi ki...

Mügecim çocuklara katılmak, çocukları izlemek dünyanın en zevkli şeyi, bu şansı iyi kullanmak lazım.

ada ve deniz dedi ki...

Yastık süper olmuş Fadiş, ellerine sağlık:)))
Bu arada bir şey sorayım sana nasıl bir boya kullanıyorsun bunlar için. Ben çocukların kendileri yapsın diye almak istiyorum da. Düz beyaz tişört alıp koyacağım önlerine....

Mina dedi ki...

Ne güzel olmuş :))) ellerine sağlık, bayıldım.

mormenekselerr dedi ki...

eline sağlık cnm.çok güzel olmuş.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık çok hoş olmuş