31 Mayıs 2013 Cuma

DEHŞETLE İZLİYORUM, SAĞDUYU DİLİYORUM, HALKIN SESİNİ DİNLEYİN İSTİYORUM, BİRLİK OLALIM DİYORUM

Dehşetle izliyorum, insanlarımız perişan, insanlar yaralı, insanlar yerlerde, İstanbul, Ankara ve tüm Türkiye ayakta. Tüm tv ler eğlencede halk tv canlı yayın yapıyor.
Hani nerede sağduyu?!!!!
saat 04:10 ayaktayım  tv, face, twitter takipteyim bütün yapabildiğim bu!

Cumartesi saat 14:41, evim basın odası gibi, ülke darmadağınık ,benim evim de. Deniz ben kendi filmimi izlemek istiyorum dedi açtım, yavruma konsantre olamıyorum, olanları twitter ve faceden takip ediyorum. Kolum kanadım kırık!
Pazar 02:12 meydanlarda olan olmayan büyük bir travma yaşıyor, böyle olmamalıydı!
Pazar 23:29 Bitmedi bitmiyor, bu şiddet durmalı, akiller nerede?
Abdüllatif Şener güzel konuştu Halk tv de.


9 yorum:

Adanın Annesi dedi ki...

Sadece izliyorum, çok üzülüyorum
Bu durum gezi parkını geçti :(

ozgrkdn dedi ki...

ah fadiş çocuklarım orada,,dün ölümden döndüler,,kızım face.de paylaştı,,ben de blogda...umarım çabaları olumlu sonuç verir,,ben zaten burada 2senedir sokaklardayım,direniş devam etmeli,,,duramayız....

Recep Altun; dedi ki...

Merhabalar.

Bıçak kemiğe dayanmış, gezi parkı da bardağı taşıran son damla olmuştu.

Milleti millet yapan değerlerini elinden zorla almaya kalkarsanız, ülkenin neyi var neyi yok satarsanız, PKK terörüne teslim olursanız, milletin geçiminden, sıkıntılarından bi haber olup, vurdum duymaz olursanız, olacağınız budur.

Bu milleti artık kimse durduramaz! Ya Esed gibi faşist, zorba bir diktatör olmaya yeltenirsiniz, ya da kuzu kuzu istifanızı sunup çekilir gidersiniz. Ha bu yaptıklarınızın da hesabını adalet önünde vereceksiniz. Öyle kaçıp gidemezsiniz de.

Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

Adsız dedi ki...

Bloguna bu kadar siyaset karıştırmamalıydın
İzleyici listende artık ben yokum

FADİŞ dedi ki...

Adanın Annesi üzülmekte haklısın.
Umarım bu yaşananlar tatlıya güzele bağlanır da alacağımız dersleri milletçe alırız.Sevgiler.

FADİŞ dedi ki...

ozgrkdn, Allah tüm çocuklarımızı korusun, içimizdeki insan sevgisi hiç eksik olmasın çünkü bu sevgiye ihtiyacımız var.

FADİŞ dedi ki...

Recep Bey, sizin de ne kadar çok dolduğunuzu görebiliyorum. Toplum olarak hiç bir zaman uslubumuzu bozmamalıyız,(her ne kadar karşımızdakinin üslubu sert olsa da) aslında en önemli şeylerden biri isteklerimizi doğru ve yerinde ortaya koyup kalplerimizin güzelliğiyle kazanmak istediklerimizi. Eskide kalmalı artık sert kullanarak, sustutarak (kibarca sertlik diyorum)dediğini yaptırmak, artık herkes sesini duyurmak ve paylaşmak istiyor, ben de varım demek istiyor.

FADİŞ dedi ki...

Sn. Adsız ben adsız yorumların hiç birini şu ana kadar yayınlamadım, karşımda bir muhatap isterim hep, fakat bu durum başka, bu blog benim ve kimsenin hakkını gaspetmeden, rencide etmeden duygularımı ifade etmekte özgürüm en azından şimdilik burada özgür olduğumu düşünüyorum. Güle güle.

ozgrkdn dedi ki...

Tüm Adsız'lara Güle Güle......