17 Mayıs 2013 Cuma

BEZ BEBEKLER VE DİĞERLERİ

Daha önce burada bahsettiğim yarım kalmış işleri nihayet bitirdim, Deniz trenleriyle oynarken ben de oyuncakların, iğneliklerin dolgularını yapıp son dikişlerini hallettim. Kumaş boyamalarını tekstil kalemleriyle yaptım özellikle en son aldığım kalemlerden çok memnun kaldım, uçları ne sert ne yumuşak kumaşta çok güzel kayıyor tabi bunda seçtiğim kumaşın da etkisi büyük.

 Bu şirin ayıcığın ham çizimini netten aldım üzerini istediğim gibi desenledim.



 Baykuş ve bebeğin ham çizimi de netten, boyamalar, doku çalışması bana ait, ha unutmadan baykuşlardan birini sevgili Ayşe'yle birlikte boyadık.
 Şu şaşkın koca gözlü kızı sevdim:)
Tamamının ölçülerini, özelliklerini  not edip butiğime ekleyeceğim:)

8 yorum:

BlogVintage Duygular dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel olmuş Fadişcim ellerine sağlık. ;)

FADİŞ dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım, prensesi öp benim için.

ada ve deniz dedi ki...

Hepsi güzel de ben eve bayıldım, ellerine sağlık Fadiş:))

Proje Çantası dedi ki...

Ne güzel şeyler yapıyorsun Fadiş. Senin tempon bana can veriyor. Harikasın!

Merve Sevim dedi ki...

süper görünüyorlar, kaldı mı artık böyle kendi oyuncağını kendi yapan aileler..:)

CEPAYNASI dedi ki...

ellerine sağlık,
çok güzel olmuş hepsi:)

FADİŞ dedi ki...

Saadetçim teşekkür ederim, bir ara görüşelim senin şu tadilat bitsin,
Edoş sen de harika objeler yapıyorsun, ben de sana bayılıyorum:)
Merve hoş geldin, ben çocukluğumdan beri bez bebek yaparım inan, az da olsa kaldı:))
Cep Aynası, çok teşekkür ederim.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım çok güzel olmuşlar bayıldım.