20 Nisan 2013 Cumartesi

PEMBE BEYAZ MOTİFLİ BATTANİYE


 Battaniye deyipte geçmemek lazım çok uzun sürdü bitirmesi, uzun sürdü derken benim için öyle, bakınız burada başlamıştım örmeye. Bir daha böyle büyük bir iş yapar mıyım bilmiyorum en azından uzunca bir süre örmeyi düşünmüyorum.

Aslında bu kadar cesaretlenmemin sebebi Derya Kuzusu , ona yazdığım bir yorumda motifleri birleştirme işini yapabileceğimden emin olmadığımı söylemiştim, Derya Kuzusu bu, elinden her türlü örgü gelir cesaretlendirici bir cevap yazmıştı sağolsun.
Sonuç işte bu, öre öre tek kişilik battaniyeye dönüştü, dur şu motifi de bitireyim, daha yumağım var yumak bitsin derken proje uzadı da uzadı.
Birleştirme işlemini de Pinterest'te görmüştüm, tarife uydum, korktuğum gibi zor değilmiş sadece fazla oyalayıcı.
Deniz'imin kıyıdan topladığı taşlar, şu yukarıdaki deniz kabuğu için arkadaşıyla epey bir çekişti görmeliydiniz, çok komik oluyorlar:))

10 yorum:

Selen dedi ki...

Çok hoş olmuş battaniye, kenarına bir şey yapacak mısın? Böyle mi kalacak?

FADİŞ dedi ki...

Selencim sakın gülme ipim bitti ip almak için şehre inmem gerek:)))
Böyle kenarı düz kalacak.

Tatlı Kiraz dedi ki...

bayildim, kiskandim bende o rmek istiyorum. sehirde yasamiyorsunuz sanirim...cok ozendim esimin aileside izmir candarlida yasiyorlar keske bizde cesaret edebilsek...
sevgiler

Semi M.Eller dedi ki...

Snuçta Derya haklıymış:)) Çok da güzel olmuş:)

Derya Kuzusu dedi ki...

sevgili fadiş çok güzel işlerin var iki bloğunda da bir solukta gezdim son olarak neler yapmışsın diye şahane işler gördüm müthiş bir potansiyel var bence inanılmaz şeyler üretmişsin bayıldım o işlerine, battaniyen süper zaten, alında yapamayacağın hiçbirşey yok bence
ellerine sağlık ;)

FADİŞ dedi ki...

Tatlı kiraz hemen başla:)

FADİŞ dedi ki...

Semicim teşekkür ederim, her yorumun beni mutlu ediyor bilesin, hep gel sen bana:)

FADİŞ dedi ki...

Deryacım çok teşekkür ederim, beni gerçekten mutlu ettin, ben bu motivasyonla çok şey yaparım ama biraz ellerimi dinlendireceğim, benim ellerimde özellikle sol elimde sinir sıkışması var şu sıralar azdı.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık bu birleştirmede güzel olmuş kalın iplerde çok iyi durmaz ama.(kalınlarda sırayla bir o kareye bir bu kareye şeklinde batıyorum)
kabartma gibi harika duruyor.Ellerine sağlık

Bir Cadı dedi ki...

Bana da siz anlatsanız şu birleştirme işini nolur ya bi türlü motifleri birleştiremedim annemle çözmeye çalışıyoruz ama olmuyor derya kuzusunun bloğuna baktım ama onda da bulamadım