21 Nisan 2013 Pazar

BİR DIY PROJESİ VE BALKON SEZONU AÇILSIN

 Bu gördüğünüz koltuk Deniz'in yazlıkta kullandığı bebek  yatağıydı. Bebek yatağı atıl hale gelince bir projede kullanılmak üzere depoya konulmuştu.
 Yatağın yan kenarlarından birini söküp beyaz yağlı boya ile bir kat boyadım.

 Üzerindeki örtü ise benim eski perdelerimden biri, Denizli kumaşı, rengi solsa da hala sapasağlam duruyor. Aceleci biri olduğumdan henüz dikiş işlemini gerçekleştirmediğim halde fotoğraflamak istedim. Koltuğun alt bölümünde yine atıl hale gelen Deniz'in sünger yatağını kullandım.

 Bu galvaniz suluğun ibiği kopmuş kaybolmuş, yağlı boyayla biraz boyadım sardunya saksısı oldu.


Eh artık balkon sezonu açıldı duyurulur:)

18 yorum:

Saadet Yamak dedi ki...

MaşaAllah! :)) Ben yabancı bloglardan kopyaladınız sandım. :)) Ellerinize sağlık her şey çok güzel olmuş, hemde eskiler değerlenmiş! :)

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Elinize sağlık süper!

ada ve deniz dedi ki...

Gayet şık bir dönüşüm olmuş Fadiş, bir kahve yapıp keyifle içmenin vaktidir:)))

butikrabia dedi ki...

çok güzel olmuş.galvaniz de tam yerin bulmuş ellerinizi sağlık.Sevgiler

Proje Çantası dedi ki...

Sizin yazlığa doğru bir yolculuk mu yapsak ne? :)) Pek imrendiriyorsun beniii :))

FADİŞ dedi ki...

Saadet bizde her şey orijinal:) Çok teşekkür ederim en sevdiğim iştir yeniden değerlendirme.

FADİŞ dedi ki...

Füsun çok teşekkürler.

FADİŞ dedi ki...

Teşekkürler Saadetçim buyur gel birlikte içelim. 1.5-2 hafta İzmir'deyim görüşelim.

FADİŞ dedi ki...

butikrabia beğenmene sevdim, sen çok güzel işler çıkarıyorsun izliyorum bloğunu:)

FADİŞ dedi ki...

Edacım her zaman beklerim, korkmadan çağırabileceğim insanlardansın malum burda kedierimiz fazlasıyla yer kaplıyor bir de köpiş geçinip gidiyoruz işte. Gel beklerim:)

mutlulukoyunu dedi ki...

Bir beşikten böyle bir şey çıkacağı asla aklıma gelmezdi. Şahane bir fikir. Sanırım yazlıkta çatı katında benzer bir beşik var, değerlendirmeli mutlaka :)

GÖNÜL dedi ki...

harika fikir ellerine sağlık

elifinterazisi dedi ki...

Ellerine sağlık, ne hoş değerlendirmeler olmuş.
Harika fotoğraflar , huzuru çağrıştırıyor:)

sezobigo dedi ki...

fadişim görüntü dıy şahane olmuş bende yabancı bir blogdan alıntı sandım.elllerine sağlık .

Zuhal'in Müzesi dedi ki...

bebek yatagını değerlendirme fikri çok güzel gerçekten. bebeğim daha küçük ama ben yatağından nasoıl vazgeçerim büyüdüğünde diye düşünüp duruyordum. artık vazgeçmeme gerek yok. :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Fadişim nefis olmuş bu ellerine sağlık. çok da yakışmış balkona

Banuca dedi ki...

Darısı başımıza, haka kıştayız biz :(
Karyola fikri uygulaması harika olmuş, fotoğraftakilerin hepsi ayrı güzel, yabancı dekorasyon bloglarındakiler haltetmiş işte, Fadişimin dekorasyonu da DIY projesi de çekimi de muhteşeeeeem :)

Mina dedi ki...

Çok güzel olmuş Fadiş. Eklediğin tüm yazılarındaki fotoğraflarının hepsine de bayıldım ama en çok da Denizin gelişimine bayıldım, boyu uzuyor değilmi, daha çok çocuk çocuk olmuş, bebeklikten eser yok artık maşallah :))