27 Mart 2013 Çarşamba

BAHÇE İŞLERİ BAŞLADI

Bahçe yağmur sonrası  çiçeklerle doldu ve biz Deniz'le birlikte hayal dünyasında bir yolculuk yaptık. Zeytin alanını bilinmeyen topraklar olarak ilan eden Deniz keşif gezisinin lideriydi ben de turist.Dereler tepeler aştık, kimi zaman çiçeklerin arasında dolaştık kimi zaman boyumuzu aşan otların arasında yol aldık ve köpeğimiz Hektor bizi korudu tehlikelerden,  ufak bir tepeyi geçerken elimden tuttu Deniz, gel anne korkma ben seni tutarım dedi çekti elimden, yumuşacık, kuş gibi hafif elini yiyesim geldi o an.

Bugün arka bahçenin temizliği ile uğraştım, öncelikle küçük bir alan seçtim kendime, maydanoz, roka ve nane ekeceğim. Gündüz bu işlerle uğraşırken akşamları yeni bir örgüye başladım, rengarenk.

Yarın yağmur bastırmazsa ön bahçenin otlarını yolup bel yapmaya başlayacağız. Deniz bütün gün bizimle birlikte koşturdu bahçede ve akşam yemeğini yer yemez cup yatağa girdi, uyuması saniye sürmedi, yarın bir takım işleri Deniz'e mi versem acaba?:))

10 yorum:

Semi M.Eller dedi ki...

Deniz`in yorulduğunu anlayabilirim. Temiz hava, üzerine sürekli hareket, normal yorulması:)
Örgün çok güzelmiş, renkleri de çok hoş:)

Semi M.Eller dedi ki...

Çok güzel açıklamışlar, paylaşayım dedim:

http://craft.tutsplus.com/tutorials/crochet/make-a-set-of-five-gorgeous-crocheted-coasters/

Proje Çantası dedi ki...

Ne güzel yapmışsınız. Senin anlatıların bana hep huzur veriyor. Sevgiler canım.

ada ve deniz dedi ki...

Bahçe çocukları epey bir yorar. Hele ki temiz hava, güneş.....Bu arada epey bir oradasınız sanırım. Yeşillik dikimine başlamışsınız baksana....

Siyah Beyaz Mutfak dedi ki...

SELAMLAR , BLOGUMDA VE FACE FUN SAYFAMDA TOHUM HEDIYE VERIYORUM KATILMAK İSTERSENİZ EĞER ,

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=491606644227160&set=a.445138695540622.109028.115650931822735&type=1&theater

Bizden dedi ki...

ne güzel anlar,harika kareler...keyifle takip ediyorum...Deniz için ne güzel anılar olacak ileride...
örgüye,renklerine bayıldım...ellerine sağlık...sevgiler..

Cebimdeki renkler dedi ki...

Fadiş, Deniz ne şanslı :) Ben de yaşadım Zeytinalanda bir süre harika bir yerdir.

Nilgün Komar dedi ki...

o zaman kolay gelsin sana :)

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Ooooo Fadişçim; olmuyor ama böyle "o hafif eli yiyesim geldi" falan.. Burda bulan var bulamayan var:)))))))))))) Canımın içini çok öpüyorum, kır gezileriniz daim olsun..

Recep Altun; dedi ki...

Merhabalar,

Baharın gelmesiyle birlikte uyanan toprakla birlikte üzerindeki bitkiler de canlanmaya başladı. Tabi bu arada bahçesi ve böyle güzel arazisi olanlar da artık hafta sonlarını dışarıda bahçelerinde geçirmeye başladılar.

Maşallah siz de hemen bahçenizde gerekli parselasyonu yapıp nane, maydonoz ve roka için yerlerinizi ayarlamışsınız. Akşamları da elinize aldığınız örgülerinizde bahara yakışır canlı renkler dikkatleri çekiyor.

Selam ve dualarımla birlikte herşeyin gönlünüzce olmasını dilerim. Allah'a emanet olun efendim, saygılarımla.