15 Aralık 2012 Cumartesi

PUFİDİK MİNDERLER

Minderler yumuşacık oldu, pufidik pufidik. Dün aldığım siparişleri yetiştirmek için elyaf almaya gittim ve bir de gördüm ki Samsun'da hobi ile uğraşanlar için çok güzel bir çarşı var, vaktim olduğunda uzun uzun gezmek istiyorum öyle güzel danteller var ki tam benlik.
"Peace" yazılı minder "home" yazılı minderle iyi bir ikili olup güzel sahiplerine yollanacak. Örgüde kullandığım ipleri sevdim, örmesi kolay ve çok muntazam oluyor, aslında bir ara Örgü Çantam blog yazarı Haticecimden iplerle ilgili bilgi almak istiyorum :)
Son aldığım ipler "Himalaya" Everyday Bebe Lux beyaz ve mint yeşili oldu.


Yuvarlak ördüğüm minderi de butiğime ekledim, ilgilenenlere duyurulur:)

5 yorum:

Banuca dedi ki...

Fadişim, ellerine sağlık, daha bereketli siparişlerin olsun inşallah...
O çarşıyı gezerken bol bol fotoğraf çek, gözümüz doysun hiç değilse :))
Bir fikir : Yastıklara yünle yazı yazmak için, hatta şekiller yapmak için makarayla kordonlar yapabilirsin, daha kolay olur...

FADİŞ dedi ki...

Banucum çok teşekkür ederim verdiğin fikir için, bir türlü deneme fırsatım olmamıştı gösterdiğin makara işini, tekrar dönüp bakacağım bloguna nasıl yapılıyordu. İnşallah bir dahagittiğimde çekerim çarşının fotolarını. Güzel dileklerin için sağol, öpüyorum seni, annene de selamlar:)

Elif'in Terazisi dedi ki...

Canım ellerine sağlık, bereketli satışlar olsun:)

SMİLENA dedi ki...

Nasıl güzel olmuş bayıldım..ellerine sağlık

hatice yazıcı dedi ki...

Fadşim az önce himalaya yünlere bakınırken sitesinde kordon makinesi gördüm:)) eskiden makara ile yapardık biz:)
canım bu seri yünü hiç kullanmadım ben 4 marka satıyorum alize,nako, Bravo(ipliksan),biraz da kartopu.

ama marka ne olursa olsun bebek yünleri herzaman güzel oluyor ben de son pembe tavşanlarımı bebe yünleriyle ördüm mesela. birini yayınlamıştım diğerini de bir ara yayınlayacağım.
kordonu tığla da yapıyoruz aslında onunla ilgili bilgi vardı bende bulursam sana iletirim.

sevgiler ellerine sağlık.
yakışıklımı(maşallah) öptüm kocaman:)