11 Aralık 2012 Salı

KALP SÜSLER VE MİNİK BİR MİNDER



Yeni yıl temalı çarpı işlerine başladım, motiflerin her birini zevkle çalıştım, kumaşın  bölünmüş kareleri olmadığı için biraz zorladı beni ama sanırım kıvırdım ben bu işi.


Kalp ve yıldız motifi bu ayki Burda dergisinden motifler ise 90'lı yılların bir el işi dergisinden aldım.


Yıldız motifini mindere aplik ettikten sonra dolgun görünmesi için elyafla dodurup diktim, kabarık bir yıldız motifi oldu sonra da minderi elyafla doldurdum, çok şık oldu.
Kulandığım kumaş kadife kaplama kumaşıdır, ben bunu sevdim almak isterim derseniz hertelden butik satış bloguma uğrayın.


14 yorum:

ada ve deniz dedi ki...

ellerine sağlık kumaşın rengi pek bir güzelmiş...

cafenoHut dedi ki...

Sana kocaman bir maşallah:) neler neler yapıyorsun, uğruyorum ama zamansızlıktan çoğu zaman yorum yazamıyorum, her yaptığın çok hoş ellerine sağlık.

Gulcin dedi ki...

eline saglik fadis!
yilbasi agaci susleriniz hazir o zaman :)

Proje Çantası dedi ki...

Ellerine sağlık, çok güzel olmuş. Kumaş seçimin de harika.

Banuca dedi ki...

Çok cicileeeer :)
Dükkanından haberim yoktu, çok ayıp bana yaaa, şimdi gördüüüüm :(
Hayırlı uğurlu bereketli olsun Fadişim, tez zamanda raflar boşalsın :)

Arzu dedi ki...

Çok hos olmuslar, ellerinize saglik.

FADİŞ dedi ki...

Temaya çok uygun bir renk oldu değil mi?

FADİŞ dedi ki...

Teşekkür ederim Nohutçum, beğenmene sevindim bir de güzel fotoğraf çekebilsem süper olacak :)

FADİŞ dedi ki...

Gülçinim bu sene ağacı biraz farklı çalışayım diyorum bakalım zamanım olursa bir fikrim var bu konuda, evet süslerim epey birikti, baksana butiğime bile koydum:)

FADİŞ dedi ki...

Edacım teşekkür ederim, naçizane bir şeyler yapmaya çalışıyorum işte, beğenmene sevindim:)

FADİŞ dedi ki...

Banucum çok teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Arzu, çok teşekkür ederim.

hatice yazıcı dedi ki...

canım bu güzelliklere bayıldım dün gece geldim gördüm ama yorum bırakamadan çıktım:)
ellerine sağlık harika olmuşlar.

LEYLAnın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

Fadiş, çok hoş olmuşlar :)
Üstelik söylediğin gibi işlemesi de biraz zahmetli olmuştur.