12 Kasım 2012 Pazartesi

UYKU KAÇINCA

Terapist filmini  indirimli filmler içinde bulunca aldım bir Kevin hayranı olarak almazsam olmazdı. Kendine hayrı kalmamış bir terapistin (eşini kaybettikten sonra ) tekrar ve yavaş yavaş yaşama tutunmasını anlatan bir film, Kevin Spacey'in oyunculuğunu seviyorum, diğer oyuncular da fazlasıyla rollerinin hakkını vermişler.

"Aşk Peşinde", birbirinden yetenekli oyuncular, iyi oturtulmuş karakterler, hüzün, pişmanlık, korku, kaybedilen gençlik, söylenemeyen sözler ve aşk. İzlenebilir bir film daha, denk gelirse izleyin derim. Film ile ilgili yorum okumak isterseniz burayı tıklayın:)

2 yorum:

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Uykum niye kaçmıyor benim. Kaçsa bile kendimi bişeyler yaparken buluyorum.

FADİŞ dedi ki...

Canım, sen benim bütün işleri bitirip öyle oturduğumu sanma, seriyorum işleri bazen, hiç bir şey yapmak istemiyorum, böyle denk gelince de oturup film izliyorum, geyik filmse eğer elimde tığ motif örüyorum bir yandan.
İşler hiiiiç bitmiyor:)