2 Kasım 2012 Cuma

İZMİR TATİLİ'NE DEVAM:)



İzmir'de ana kucağında olmak iyi geldi bana, babamın ben buradayım daima yanındayım diyen bakışlarını gördüm tekrar çocuk oldum yanında, bu anların değerini tam anlamıyla ifade edebilmem mümkün değil, Deniz, büyüklerinin yanında bir çiçek gibi açtı:)
Kuzeni Demir ve Teyzesiyle vakit geçirmek bir harikaydı, çok iyi anlaşıyorlar.

Demircim, kardeşim ve annem

Demir'e aldığım kitaptan bir görüntü, Bino'nun maceralarından biri. Demir resim yapmayı çok seviyor daha önce annemin resmini de yapmıştı baktıkça gülüyorum.
 Gördüğü figürleri çizmekte epey başarılı, bence bu balina olmuş:)

Balinayı  suya atlarken farklı pozisyonlarda çizmiş, bayıldım ben buna.
Demir ve Deniz ne kadar iyi anlaşsalar da uykuları geldiğinde dalaşmaya başlıyorlar, onları böyle görünce hafiften kaçmanın planlarını yapmaya başlıyorum, onlar uyusun da biz de dinlenelim biraz ya:)




Herkese iyi hafta sonları olsun, sevgiler...

10 yorum:

moriçe dedi ki...

ne güzel yaşına yakın bir kuzeninin olması:)) balina resimlerine bayıldım nasıl hayal etmiş öyle. benim bu yaşımda yapabileceğim resim Denizinki kadar olmaz:)) umarım çocuklarım bana benzemez:))

Gulcin dedi ki...

hala izmirde olmaniza cok sevindim fadis inan. bayram sonrasini dondunuz sanmistim. ne mutlu guzel gecsin ailenizin yanindaki gunler

nohut oda dedi ki...

çizimler gayet başarılı maşallah..

cafenoHut dedi ki...

:) Bittim balinanın atlayışına, sen söylemesen anlamazdım ama harika olmuş..
Bir de gerçekten de o yuva sıcaklığı bambaşka, kendi evinde olsa, o anne baba evi farklı bir huzur veriyor insana...
Allah başımızdan eksik etmesin onları...

Adanın Annesi dedi ki...

sanırım Demir resim konusunda büyük bir yetenek olacak ileride inşallah :)
ailenin özellikle anne-babanın yanında olmak gibisi yok :)

FADİŞ dedi ki...

moriçe, evet çok şanslı ilerde bunu daha iyi anlayacak inşallah. Resimleri yapan Deniz'in kuzeni. Çocuklara serbestçe çalışabilecekleri bir masa verdiğinde harikalar yaratıyorlar kendilerince:)

FADİŞ dedi ki...

Gülçincim Ramazan Bayramı'nda gitmeyince bu tatili uzun tuttuk iyi de oldu, hatta üç gün fazladan kaldık.

FADİŞ dedi ki...

nohut oda teşekkürler:)

FADİŞ dedi ki...

Nohutçum, he he anlamadın demek baksana hayatım suda nasıl kavis yapıp suya giriyor balinacık.
Yuva sıcaklığı başka, beş yıldızlı tatil benim için, kendimi çocuk hissettiğim anlar ne de olsa.
Amin canım, Allah başımızdan eksik etmesin:)

FADİŞ dedi ki...

Adanın Annesi, üzerine düşülürse sıkmadan bıktırmadan resimde iyi olacağına inanıyorum, okul başlayınca gerçi çocuklarda hal kalmıyor resimmiş müzikmiş, fırsat yaratmak lazım.
Evet anne baba yanında olmak bambaşka:)