29 Kasım 2012 Perşembe

DENİZ'İN EL İŞİ ÇALIŞMALARI

Bizim zamanımızda okulda elişi dersi vardı Deniz'in kreşte yaptığı işler bunlara benziyor.  Daha elleri pek yatkın olmadığından yardım aldığı işler bariz belli oluyor ama yapılan işler gerçekten çok şirin. Annelere ve babalara fikir olsun diye bazılarını paylaşmak istiyorum.
Bir rakamı güneş büyütücüsüymüş.
İlk bakışta anlamadığım bir resim "diş fırçası"
Şu sıralar en sevdiği gıda
 Peçeteden kelebek, parmak izinden benekler
Öğretmenler Günü
Kızılay Haftası




Deniz'in balığıymış.
Yeşil tutkusu devam ediyor bıraksalar her şeyi yeşile boyar:)

6 yorum:

CEPAYNASI dedi ki...

hahahaaa...
zıbın dikmişliğim vardır,o elişi derslerinde...
yukarıdaki örneklerden,
diş fırçası harika olmuş:)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

Yeşil muraddır derler onun muradı da hep gerçekleşsin:))

çok güzel şeyler yapmışlar bayıldım. yemek tabağı ve kelebek süper:)

yildiz dedi ki...

Cocuklarimin özellikle kres ve Anasinifindayken yaptiklarini biriktirdim,sonra ki yillarda ise en düzgün ve en ilginc olanlarini;dosyalar dolusu ANI biriktirmisim ne güzel degil mi?????
Bana da beklerim,sevgiyle ve dostca kalin

ada ve deniz dedi ki...

çok güzel anılar olacak bunlar Fadiş. Heleki birkaç yıl sonra bakmak daha bir keyifli olacak bunlara:)))

sezobigo dedi ki...

annesi gibi çok becerikli çok beğendim fikirleri araklıcam haberin olsun.)

Sevgi dedi ki...

güneş büyütücüne bayıldım.. makarna olayına da.. :) benim hep en sevdiğim şeydir.. :)