3 Kasım 2012 Cumartesi

ANNEMİN BALKONU (Minik bahçe)

Anneme köyden gelen çoooook doğal domatesler, balkon masasında güneşlenip olgunlaşmayı bekliyorlar. Bal kabağı ise bir an önce tatlı olmayı bekliyor:)

 Domatesler renkleriyle doğal olduklarını haykırıyorlar sanki, şimdiki tek renk domatları düşününce!

 Kedi merdivenini çok severim, her ortama uyum sağlar ve çoğalmaya başlar, bu kedi merdivenini Samsun'a taşınmadan önce hediye etmiştim anneme.
 Babamın saksıda acı biberleri, yemekte muhakkak sofrada olur.

Annem balkonda kendine bir kamelye yaptırdı babama, bu begonviller de iki renk ve renkleri şahane.

 Kış aylarında soğuk algınlığı ve grip için devamlı kullandıkları biberiyeler.
 Taze naneler.
Annemin biraz toprağı olsa kim bilir nasıl bir  bahçe yapardı orayı, şu balkonu gördükten sonra tahmin edebilirsiniz herhalde. Bulunduğu ortamı çiçeklerle donatmadan duramaz canım annem:)

16 yorum:

fiamma dedi ki...

Çok güzel, balkon da balkon hani ki bunca çiçeği sebzeyi almış. Ellerine sağlık anneciğinin...

mormenekselerr dedi ki...

doğru kimbilir nasıl güzel yapardı..elleri dert görmesin annenin

Durucayaşamak&Eda dedi ki...

ne güzelmiş annenin balkonu bayıldım doğrusu.orada oturup çay içmek nasıl keyiflidir kimbilir.anneciğin tüm anneler gibi harikalar yaratmış eline sağlık

FADİŞ dedi ki...

fiammacım bir ara abartmış patlıcan bile yapmış saksısında zevk olsun diye:)

FADİŞ dedi ki...

İnşallah bir gün bir bahçeye de sahip olur, teşekkür ederim.

FADİŞ dedi ki...

Elektrikli bir semaveri var, balkonun demirbaşı:)

ada ve deniz dedi ki...

çok güzzeler hepsi de annenin emeğine sağlık.....

LEYLAnın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

Yeşil domatesi çok severim... Demek kocaman bir tarla olsa neler yetişecekmiş orada Fadiş :)

Nesrin dedi ki...

anneciğinin ellerine sağlık ne de güzel gözüküyorlar...

parıldayan çiçek dedi ki...

Annenizin balkonu benim balkona benziyor.Bayıldım.Ben de tere ve dere otu ektim.Her sene domates patlıcan ekiyorum.Ancak yazın Sinop'ta olduğumuz için göremiyorum.Annenizi tebrik ederim.Hızımı alamayıp kızımın balkonu ,oğlumun ,ablamın derken her yere çiçek götürdüğümü farkettim.Bu sabah kasımpatların arasında çayımı yudumladım. Sevgiyle kalın

FADİŞ dedi ki...

Saadetçim sağol:)

FADİŞ dedi ki...

Domatesler köyden ona gelen hediye ama balkonunda kiraz domates, biber ve patlıcan yetiştirmişliği var:)

FADİŞ dedi ki...

Nesrincim sağol:)

FADİŞ dedi ki...

parıldayan çiçek, kasımpatılarınıza baktım geldim pek güzeller maşallah.

Semi M.Eller dedi ki...

Özendim doğrusu:)
Kedi merdiveni demişsin ya, ben onu aşk merdiveni olarak biliyordum.

FADİŞ dedi ki...

Semi, eminim senin bahçen çok güzeldir. Benim aklımda kedi merdiveni olarak kalmış ama senin dediğin doğrusu sanırım:)