16 Ekim 2012 Salı

DENİZ KUZUSUNDAN HABERLER


Foto:www.haberler.com'dan
Deniz pazartesi günü kreş arkadaşlarıyla birlikte ilk defa tiyatroya gitti, Bremen Mızıkacıları'nı seyretti.Kediyi çok sevmiş öyle dedi, bilmem ki neden (Babaannesinin dört kedisi var)?

Kuzu sabah uyanır uyanmaz odasında oyuna daldı, ne kadar ciddi görünüyor değil mi? Ben çamaşırları asarken Deniz bir ejderhayı boyamıştı bile:)
Öksürüğü hala geçmedi, hele sabaha karşı öksürük çok artıyor, antibiyotik kullanımına devam hiç istemesemde:( Kreşe başladığımızdan beri öksürüğümüz aksırığımız hiç bitmedi malesef. Allahım tüm çocuklarımıza şifa versin inşallah, bayramı güzel geçirelim.


13 yorum:

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Geçmiş olsun canım.Oğlum büyürken öksürükten çok çekmiştik. Şimdi yetişkin,sigara kullanmıyor.Üç gün önce yine öksürük oldu ve gece yatmadan ayaklarının altına vicks sürdüm çorap giydi yattı. Öksürüğe baybay:) dene istersen .Facede haber kaynağında bilgi olarak geçmişti. Ordan görmüştüm. Bizde antibiyotiklerle büyüttük.Zamanında bu yöntemi bilseydim antibiyotiğe gerek kalmazdı...

Sevgi dedi ki...

ah denizim geçmiş olsun kuzum.. nedir bu kreş çocuklarının hastalıktan çektiği ya..

ada ve deniz dedi ki...

geçmiş olsun....Bu sıralar fazlaca hastalık var ortalıkta. Mevsime girdik malesef....

Deli Anne dedi ki...

Geçmiş olsun Fadişim.. maalesef hijyenik ev ortamından kreşe giden çocuklarımız bayağı süre hastalıkla mücadele ediyorlar.. İnşallah çarçabuk atlatırsınız bu evreyi. öpüyorum sizi:)

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Fadişim tek yapabileceğimiz dirençlerini arttırmak. immuzinc verebilirsin sabahları bir kaşık.
geçmiş olsun Deniz'e

FADİŞ dedi ki...

Nuraycım teşekkür ederim, deneyeceğim. Oğluna da geçmiş olsun.

FADİŞ dedi ki...

Sevgi sorma tam iyileşiyor gene başlıyor hastalığı, sınıfta 15 çocuk var çoğu yavru şuruplarıyla geliyorlar okula.

FADİŞ dedi ki...

Saadet sağol canım. Başladık gene işte bir de burda hava değişimi de yaramadı kuzuya, buranın nemi çok fazla.

FADİŞ dedi ki...

Sağol Müminecim. Haklısın bu konuda, kreş bu sene bizi zorlayacak, bağışıklığı güçlenecek inşallah. Siz nasılsınız, benim için öp çocukları seni de sımsıkı kucaklıyorum:)

FADİŞ dedi ki...

Nilhancım teşekkür ederim. Aslında Minadeks multi vitamin veriyorduk şimdi de zinko alıyor ve ilaç gibi sabahları iki ceviz, bir tatlı kaşığı doğal pekmez veriyorum.
İmmuzincten memnun musunuz?

BlogVintage Duygular dedi ki...

Amin.Cok cok gecmis olsun minik melege ;)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

kuzucuğum ellerine sağlık.
çok geçmiş olsun sana.

fadişim Nurayın Viks olayını ben de tavsiye ediyorum evde kışın bolca uygulanıyor bizim. sadece üşütmeye değil yorgunluk ağrılarına da iyi geliyor.

Semi M.Eller dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Bir süre sonra okul ortamına alışır geçer umarım.
Bremen Mızıkacılarını dün yedik biz:))
(kurabiye yaptım onlardan, belki koyarım bloğa sonra)