27 Ekim 2012 Cumartesi

BAYRAM AKTİVİTELERİ

Deniz pür neşe maşallah hele söz konusu babaanne dede ise, büyükler yanımızda olduğunda işimiz daha kolay. Deniz bağımsızlığını tamamen ilan etti ben de koyverdim gitti, çamur, deniz, ot, böcek dörtlüsüyle haşır neşir eğlenmesine baktı.

Akşamları annemden aldığım parça iplerle bir şeyler örmeye başladım ve hoşuma gitti, sonu nasıl olur neye dönüşür bilmiyorum, belki bir diz battaniyesi olur sabır gösterirsem.


Renkler çok tatlı ama bir türlü karar veremedim, motifleri birleştirirken ne renk ip kullanmalıyım, bana fikir verirseniz sevinirim:)
Bu modelden esinlendim diyorum çünkü (nihayet linki buldum da ekleyebildim) aynısı olmadı olamadı, bilen varsa bana anlatırsa yapabilirim belki:)
Modelle ilgili daha fazla görsel için burayı ziyaret edebilirsiniz, çok hoş modeller var.

9 yorum:

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ellerine sağlık canım ben kırmızı yada siyah derim :) kıvırcığa da kocaman öpücük.

Selen dedi ki...

Motifler çok şirin olmuş. :) Lacivert renk güzel olabilir motifleri birleştirmede. Ya da turkuaza çalan yeşilimsi bir renk. Turuncu veya kiremit rengi de değişik durabilir.

Elif dedi ki...

Beyaz yada krem rengi super olur bece..ellerine saglik canim

FADİŞ dedi ki...

Haticecim sağol, fikir verdiğin için çok teşekkürler, oğlan uyuyor senin için bir öpücük kondurdum:)

FADİŞ dedi ki...

Selencim beğendin demek, sevindim. Fikir verdiğin için teşekkür ederim.

FADİŞ dedi ki...

Elifcim sağol, aslında krem renk ip fazlasıyla var elimde:)

kıvırcık bayan/Fatoş dedi ki...

Ellerinize sağlık...Çok hoş gözüküyorlar...

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Nötr ve soğuk renkler ağırlıkta olduğuna göre, dengelemek için sıcak tonlara, özellikle de elindeki renkleri köpürtmek için turuncuya ihtiyaç varmış gibime geliyor. Biz sevgili alonenes arkadaşımızın başlattığı bir 100 motiflik bahtaniye işine giriştik. Renkleri Nakonun sitesinden seçtik. Ben pudra tonları seçmiştim. Etraflarını da çikolta kahvesi ile birleştirecektim. Renklerden açık eflatun sandığım renk pembe, pudra yeşil sandığım renk de fosforlu yeşil çıktı. Diğer 2 rengim krem ve bebe mavisiydi. Kahverengi çok karartacak diy vaz geçip yine siteden turuncu sipariş ettim. Sen gele gele bordomsu bir kırmızı gelmesin mi? Hiç olmadı. En iyi ve garantisi lacivert dedim, şimdi yakıştı yakışmasına da, hiç de hayal ettiğim gibi olmadı:)) Aslında sadece krem ve kahve yapsaydım, koltuklarımın üstüne de dekoratif olarak atabilirdim. Neyse, bizim durumumuzda mühim olan etkinlik ruhuydu:) Dilerim seninki çoook çok daha güzel olur. Kış geldi, insan serin gecelerde sıcacık birşeylerle meşgul olmak istiyor değil mi? Son olarak; motifin, benim en beğendiğim ve bu güne kadar yapmayı nedense denemediğim bir motif. Sevgiler, selamlar.

Semi M.Eller dedi ki...

Cok güzel bir sey olacaga benziyor, ellerine saglik:)