24 Ekim 2012 Çarşamba

AĞAÇ DEDE SEVGİSİ


















19 yorum:

CEPAYNASI dedi ki...

insanın dedesinin olması ne güzeldir:)
mutlu bayramlar!

PETUNYALARIM dedi ki...

Sizin de bayraminiz kutlu olsun... Sevgilerimle,

Nesrin dedi ki...

iyi bayramlar dilerim küçük afacanı da öperimm :))

BlogVintage Duygular dedi ki...

Dede ve ninelerin yeri bambaşka. Deniz'in onlarla çok uzun yıllar beraber olması dileğiyle ;)

FADİŞ dedi ki...

Mutlu bayramlar Cepaynam:)

FADİŞ dedi ki...

Petunyalarım teşekkürler, mutlu bayramlar:)

FADİŞ dedi ki...

Nesrincim iyi bayramlar:)

FADİŞ dedi ki...

Dede ve ninelerin yanında bizim pabucumuz damda:) İnşallah canım, amin, Allah büyüklerimizi başımızdan eksik etmesin:)

ada ve deniz dedi ki...

nasıl ayrılacak şimdi bu dede Deniz'den......

KAMİKAZE dedi ki...

hepsi muhteşem kareler.Allah sağlıklı ve uzun ömürler versin.ne güzel tablo.Bayramınız her zaman şeker tadında geçsin.çok öpüyorum Fadişçiğim.iyi bayramlar:)

Ege dedi ki...

Sağlıklı ve huzurlu bir bayram dilerim :)

Banuca dedi ki...

Fadişim, seni, gezilerini, Denizi, görsellerini büyük bir zevkle izliyorum, sakın izlemiyorum sanma :)
Nice bayramlar hep böyle birlikte olmak dileğiyle sizleri çoook öpüyorum :)

ozgrkdn dedi ki...

Beni dedem "Toz pembem,kar beyazım" diye sever; radyoda her oyun havası çaldığında kalkıp oynar " Amanın toz pembemim düğünü mü oluyor" derdi...bense gün yanığı,çalı misali bu arada:)))

FADİŞ dedi ki...

Sorma Saadetçim, bayramın üçüncü günü başladı ben napıcam demeye, gözleri hep sulu dedemizin.

FADİŞ dedi ki...

Kamikazecim iyi bayramlar canım. Güzel dileklerin için sağol.

FADİŞ dedi ki...

Ege, size de sağlıklı mutlu bayramlar:)

FADİŞ dedi ki...

Banucum, biliyorum canım. Size de nice bayramlar dilerim. İnşallah sağlıkla mutlulukla hep birlikte oluruz.

FADİŞ dedi ki...

ozgrkdn, ne güzel şey değil mi torun sevgisi dede sevgisi:)

Semi M.Eller dedi ki...

Güzel günler gecmis izmir'de belli ki:)
Her gün böyle olsa keske!