27 Eylül 2012 Perşembe

DENİZ'İN İNCİLERİ


Uykudan önce:
-Anneee sana sıkılma hakkında bir şey söyliycem. Beni her gün okula bırakıyorsunuz, oynuyorum yiyorum uyuyorum oynuyorum sıkılıyorum.
-Seni okula göndermeyelim mi o zaman?
-Hayır anne gönderin.
-Peki neden sıkılıyorsun?
-Sıkılıyorum ve  sıkıldığımda evde salonda uyumak istiyorum ama ben değil canım öyle istiyor:)
Bu konuşmanın ardından bir gün geçti ve rutini bozup Deniz'i kreşten erken aldık. Yazdan bir gündü sanki sıcacık tatlı bir esinti vardı ve deniz de sıcacıktı. Kamyonu kepçeyi kapıp sahile gittik ve biraz oynadık.
Geçen hafta sonu soğuk havayı hatırlayınca bu sıcak hava ödül gibiydi bize.

Bu arada Semi için deniz kabuğu biriktirmeye başladım:)

9 yorum:

ada ve deniz dedi ki...

süper ya. Geçen günkü kış görüntülerinizden sonra biraz burkulmuştum ben, Yani gelmesin kış dimi ama. Bu kareler daha iç açıcı...

fiamma dedi ki...

Çocuklar inanılmaz değil mi? O kadar kabuk sanki toplansın diye bir araya gelmiş:)

Nesrin dedi ki...

ne kadar güzel yapmışsınız deniz için de eğlencli olmuş. ben sizin bu oğlana hayranım:)

Bugday Tanesi dedi ki...

En iyisini yapmışsınız, ayrıca bundan sonra ben de Deniz'in taktiğini kullanacağım yani diyeceğim ki ben değil canım öyle istiyor. Gayet mantıklı :)

Proje Çantası dedi ki...

Hassas meleğim, Deniz' cim. Derdini nasıl da ince anlatmış. Kuzummm :) Fadiş, hassasiyeti senden mi bu oğlanın, hı? :))

FADİŞ dedi ki...

Saadetçim biz de artık kışın geldiğini düşünmüştük ama işte bir hediye daha güzel bir gündü ve bugün de güzel bir hava var:)

FADİŞ dedi ki...

Çocuklar sihir gibi:) Kabukları topladım zaten ve toplamaya devam ediyorum.

FADİŞ dedi ki...

Nesrincim havayı değerlendirdik diyelim ama biraz nezle var şimdi kuzuda ve hafif bir öksürük, havanın güzelliğine kandık umarım ilerlemez.

FADİŞ dedi ki...

Buğday Tanesi, güzel havaların değerlendirilmesi şart biraz nezle olsakta. Deniz böyle söylediğinde çok güldüm , gerçekten mantıklı değil mi:))