25 Eylül 2012 Salı

DENİZ 'DEN HABERLER

Deniz'in saçları epeyce uzundu hem biz hem Deniz pek kısaltmaya yanaşmıyorduk, hep bir miktar uçlarından kestirerek bu günlere geldik ama artık ayda bir kestirmek gerekiyor, çabuk uzuyor ve ensesi hep ıslak geziyor, kış  yaklaşırken hem yıkaması kolay olsun hem kurutması diye biraz kısa kestirdik saçlarını bir ay sonra daha da kısaltırız belki:)
Karşınızda saçlarım kısacık olsun ama Arhan gibi olmasın diyen kuzunun son hali (Arkadaşı Arhan'ın  saçları kısa ama arkasında uzun bir kuyruk bırakılmış, çok tatlı)

-Deniz'le şakalaşıyoruz, canım bebeğim diyorum anne ben bebek değilim diyor, bebekler bebek sınıfında ben yıldızlar sınıfındayım, büyüğüm:)
-Aile albümü yapacağız ödevimiz bu, ağaç yapalım kocaman olsun diyorum, anne yeşil olsun diyor hemen:)
-Elinde rengarenk kurbağalar var ama hepsi de zehirliymiş öyle diyor.
-Bu gün yatmadan önce oyuncak seçebiliy miyim, bu gün yılanlarımla yatacağım anne diyen kuzuyu babasına teslim edip salona geçiyorum.
-Yatarken müziğini açıyorum usul usul müzik dinlerken masalımızı okuyoruz bir yandan da sütünü içiyor, müzik birden kesiliyor, bakıyoruz şarjı bitmiş mp3'ün, anneeee müzik olmadan uyuyamıyorum diyor memnuniyetsiz.
-Her gece istisnasız her gece uyumadan önce duygu sömürüsü yapıyor, beni hep okula bırakıyorsunuz, yemek yiyorum, oynuyorum, yatıyorum kalkıyorum, oyun oynuyorum yemek yiyorum, oynuyorum canım sıkılıyor anne, akşam beni alıyorsunuz seninle çok oynamak istiyorum, babamla çok oynamak istiyorum ben, karanlık olmasın anne, güneş gitmesin.


Geçenlerde klasik Mado ziyaretimizi gerçekleştirdik, bir şeyler ısmarlarken bu fotoğrafları çektim, Deniz poz verdi bu sefer. Solda gördüğünüz matara Seyhan'ın Deniz'e gönderdiği hediye paketinin bir parçası, Deniz çok beğendi ve ilk günden en favori eşyası oluverdi, üstelik üstünde minik bir korsan var daha ne olsun, teşekkürler Seyhan.



21 yorum:

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

Kuzuuuuu yerim seni:))
Maşallah ne tatlı olmuş bu yaaa. beim minik yeğenime benzetiyorum kıvırcığı, fadişim:)gözler çok can yakacak çokk:))

Recep Altun; dedi ki...

Merhabalar,

Çocuklarımız bizim her şeylerimiz. Onların saçının bir teline bile zarar gelmemesi için nasıl üzerlerine titriyor ve gayret gösteriyoruz. Cenab-ı Allah her çocukla birlikte Deniz'e de sağlık, sıhhat ve afiyetler versin. Bahtı ve zihni açık olsun! Deniz, artık okullu oldu, maşallah! Ona okullu olmak ta çok yakışmış. Artık o, genç bir adam olma yoluna adımını atmış, Cenab-ı Hakk, tamamına erdirsin inşallah!

Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun efendim, saygılarımla.

Adanın Annesi dedi ki...

O birbirinden ayrı üst dişleri nasıl seviyorum bilemezsiniz Fadiş Abla
Kızımında öyle :) Ve çok sevimli kılıyor kendilerini.
Müzik dinleyerek uyuma fikri çok güzel. Birde o müzikler klasik müzik tarzındaysaaa! Daha da harika

aslı dedi ki...

maşallah :)

Nesrin dedi ki...

maşallah çok şeker . bende bayıldım su matrağına çok güzel .

Seyhan dedi ki...

aaa saçları kesmeyin ya ben erkekte uzun saçı çok seviyorum, Güle güle kullansın yakışıklım Zeynep kardeşinden teşekkür hediyesi

ada ve deniz dedi ki...

çok şeker:))

Deli Anne dedi ki...

Büyümüş maşallah Fadişim, Rabbim nazarlardan korusun:)

FADİŞ dedi ki...

Haticecim, iyice büyüdü Deniz o bebek görüntüsü gidiyor artık.

FADİŞ dedi ki...

Recep Bey, bu güzel yorumunuz ve güzel dilekleriniz için teşekkür ederim, Amin.

FADİŞ dedi ki...

Ayrık diş iyidir kolay çürümez:) Doğduğundan beri müzikle uyuyor Deniz arada bir sekteye uğrasa da.

FADİŞ dedi ki...

aslı sağol:)

FADİŞ dedi ki...

Teşekkür ederiz, yanımızdan hiç ayırmıyoruz:)

FADİŞ dedi ki...

Seyhancım uzun saçı biz de seviyoruz bu güne kadar hep uzun kaldı ama dediğim gibi çok terliyor biraz rahatlasın dedik. Zeynep kardeşini öpüyoruz, tekrar teşekkürler:)

FADİŞ dedi ki...

Değil mi Saadet Teyzesi:)

FADİŞ dedi ki...

Müminecim amin, Allahım tüm çocuklarımızı nazarlardan korusun.

sezobigo dedi ki...

ooo fadişim o güzelim saçlar gitmiş ama haklısın kestirmekte biz de aynen o nedenle kestirdik hemide bir kaç kez isz iyi dayandınız:)
az önce mert denizin resimlerini görmüş o benim aykadaşım anne diyo:))

BlogVintage Duygular dedi ki...

Nasilda büyümüs. Okurken bile üzüldüm, duygu sömürüsü olsa da insan etkileniyor degil mi? Öperim güzel yanaklarindan ;)

FADİŞ dedi ki...

Gitti saçlar evet ama daha rahat artık en azından kurutması, gerçi terlemesi azalmışta değil hani:)O Mert'i bir sıkıştırırım öperim de öperim.

FADİŞ dedi ki...

O kadar hızlı büyüyorlar ki şaşıp kalıyorsun. Hem de nasıl etkilenmek sırf bu yüzden uyutma işini (Deniz uyurken hala yanında istiyor beni ya da babasını) iki gündür babasına bıraktım, bana daha çok yapıyor bu sömürüyü ve uzayıp gidiyor uyuması:(

Semi M.Eller dedi ki...

O mataranin aynisindan benim kücük oglanin var, severek kullaniyor:)
Plastik matara almiyorum hic.