23 Eylül 2012 Pazar

BEYAZ TUTKUSU

Yeni eve taşındığımızda salon duvarlarının rengi koyu gelmişti bana (kum beji), akşamüstü güneşi gören oda diğer zamanlarda biraz loş kalıyordu bana göre, gerçi yaz aylarında bu bir serinlik hissi de yaratmıyor değil hani.
Salonun tek duvarını boyatmak istediğimizi duyan hiç bir usta işi kabul etmeye yanaşmadı. İş başa düştü ve geçenlerde nihayet cesaretimizi toplayıp beyaz renkli silikon içerikli su bazlı boyamızı aldık. Duvar yaklaşık 8 metre kareydi ve fırça ile boyamak riskli geldiğinden iki boy rulomuzu aldık koyulduk işe.
Tek duvarı üç kat boya ile kapatmayı başardım, başardım diyorum çünki eşim sen güzel yapıyorsun devam et deyince süper gaza gelip bütün işi üstlendim, kocam ne mi yapıyordu, bilgisayarda maillerini okuyup internette sörf yapıyordu:)
Rulo ile boyamak gerçekten çok zevkli ve kolaymış yeterki boyanın miktarını doğru ayarlayın. Bu işten sonra tüm evi rahatlıkla boyayacağıma inandım doğrusu.
Beyazın etkisi hoşuma gitti ve hızımı alamayıp daha önce İkea'dan aldığım yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz ahşap merdiveni de beyaza boyadım.

Deniz bu postta olmazsa olmaz, dün akşam gelen arkadaşlarımızın kızı Naz, Deniz için hediye getirmiş,
bir garaj seti, sabah ilk işi bu setle oynamak oldu.

11 yorum:

Selda akçay dedi ki...

çok güzel olmuş :)

Cebimdeki renkler dedi ki...

Hayranım enerjine, taşınmalar arasında bir de bu güzellikler...

FADİŞ dedi ki...

Teşekkürler:)

FADİŞ dedi ki...

Sağol canım, bu enerji stabil olsa çok daha iyi olacak ama bende bir enerji patlaması oluyor sonra fossss diye sönüyorum, Allah'a şükür ya hiç kıpırdamasam, öyle anlar oluyor ki koltuktan hiç kalkmak istemiyorum.

Proje Çantası dedi ki...

Canımi harika olmuş.

Semi M.Eller dedi ki...

Marifetlerine bir de duvar boyamayı mı ekledin! Bravo!

Cebimdeki renkler dedi ki...

Kalıcı enerji kimsede yoktur ki Fadiş, yine iyisin yani iki kez taşındın bu kadar kısa sürede, üstelik biri şehirlerarası, benim o koltuktan kalkmak istemediğim anlar öyle çok ki bu ara...

ada ve deniz dedi ki...

çok hoş görünüyor:))

mariposa dedi ki...

Çok beğendim gerçekten güzel olmuş. Bazı insanlar yaratıcı oluyor, bazıları da benim gibi beceriksiz ve zevksiz:)

Adanın Annesi dedi ki...

Harika olmuş :)
ahşap merdiveni çok sevdim...

butikrabia dedi ki...

Çok güzel olmuş.Ne kadar becereklisiniz maşaallah.. :)