9 Ağustos 2012 Perşembe

ERİĞİN SUYU ÇIKTI

Çok önemli bir konudan erik suyundan bahsedeceğiz biraz:)
Bu tarifi uygulayalı bir ay oluyor yayınlamak ise bugüne kısmet oldu. Meyvelerin renk cümbüşü ne güzel değil mi?


Meyveler kaynadıktan sonra bütün rengini aromasını suya verdi, çok iştah açıcı ve yararlı:)

Lezzetli Somunlar blog yazarı Sevgili Serap blogunda erik suyunu tarif etmişti ve ben bir kenara not etmiştim geçen ay buzdolabında kalan ve bir türlü bitmeyen kırmızı, sarı, yeşil erikleri ve biraz da üzümü ekleyip bir litre suyla bir güzel kaynattım sonuç muhteşem oldu, siz de denemek isterseniz buyrun tarifine:)
Bu şekilde başka meyveler de ekleyebilirsiniz bence buraya elma da yakışır siz ne dersiniz?

12 yorum:

Nesrin dedi ki...

AYYY ÇOK LEZZETLİ GÖZÜKÜYORRR ELLERİNE SAĞLIKK ;)

flzpink dedi ki...

Benim de erik değerlendirme yöntemlerinden bu:) Ben bir kaç tane de karanfil atıyorum içine, hoş bir aroma veriyor...

Sevgi dedi ki...

rengi gerçekten çok güzel görünüyor fadişim.eline sağlık..
bu ara bizde de çok yapılıyor komposto.. sanırım ramazanın güzel bi getirisi.. dün akşam bende kuru üzüm, elma ve çubuk tarçını kaynattım biraz şekerle.. harika oldu..

Adanın Annesi dedi ki...

Elma da olur armutta olur :) Harika görünüyorr.
Oyyy iftara daha çok var ama yaaaa....:)

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

evde bir sürü erik var.
deneyeceğim Fadiş. eline sağlık.

nohut oda dedi ki...

bu sıcakta en ıyisi bu gercekten..

FADİŞ dedi ki...

Nesrincim teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

flzpink, karanfil iyi fikir:)

FADİŞ dedi ki...

Sevgi, oh tarçınla ne güzel olmuştur yanında da pirinç pilavı:)

FADİŞ dedi ki...

Adanın Annesi, oruçluya bunu yapmak zulüm olmuştur şimdi ne olur kusuruma bakma düşünemedim ben!

Adanın Annesi dedi ki...

Estağfirullah. Dayanırım ben :P Zulüm yok :)

Recep Altun; dedi ki...

Merhabalar,

Elinize, emeğinize sağlık harika görünüyorlar. Herhalde tadı şekerde dahi yok, sizin bu erik suyunun.

Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.