9 Ağustos 2012 Perşembe

DENİZİN DOLABINDAN HEDİYELER-4

Bundan önce yaptığım çekilişlerde gönderemediğim hediyeler oldu kendi dolabımdan gidecek olan hediye paketi hazır sahibine gönderilmeyi bekliyor eğer ben bir denk getirirsem ptt ye gideceğim bir zahme, diğer hediyeler için ise adres bilgileri gelmedi malesef:(
Şimdi ki hediyeler ise şöyle:
1.İlk arabam Playschool












2. müzikli lazımlık










Bu iki ürün için ayrı ayrı ben istiyorum demeniz yeterli, ürünlerden lazımlık kullanılamadı Deniz bir iki kez denedi ama  klozeti tercih etti, ilk arabamı ise çok severek kullandı ama her ikisi de çok iyi durumda.
Bu hediyeler çocuklara gidecek ve bu yüzden kargo bedelini ben karşılayacağım, çekiliş sadece yurt içi katılımcılara açıktır.Çekiliş 22-08-2012 tarihinde saat 24 te son bulacak. İyi şanslar.

Not: İki üründe tarafımca hijyenik hale getirilmiştir.

27 yorum:

uğurböceği dedi ki...

en ilk arabamı kızım için çok istiyorum.

uğurböceği dedi ki...

lazımlıkda tam tuvalet eğitimi için süper.onada talibim

FADİŞ dedi ki...

İkisi için de bol şans o zaman:)

Adanın Annesi dedi ki...

:) ne kadar incesin Fadiş abla. Kargo bedelini çocuklar için karşılayacak olman! vede sırf izleyeni çoğaltmak için şart şurt olmaması!!!

Ben lazımlığa talip olmak istiyorum :) Bize çıkarsa çok makbule gecer :P
Herkese bol şans :)

yaseminkale dedi ki...

ben her ikisinden birini buradan bi arkadaşım için istiyorum... bakalım İnayet bebeğin şansına:)

Adsız dedi ki...

ilk arabamı çok beğendim inşallah kızıma çıkar.meryem

ada ve deniz dedi ki...

arabaya Onur için talip olsam mı acaba????

nohut oda dedi ki...

arabayı alabılırız sanırım bizde büyüyünce baskasına veririz inşallah..

Aisha's Bazaar dedi ki...

Bende kızım için ikisinde de şansımı denemek istiyorum.

Sevgiler..

aishasbazaar@gmail.com

Aisha's Bazaar dedi ki...

unutmadan,
bende mis kokulu bir çekiliş düzenliyorum,
bana da beklerim..

sevgiler..

http://aishasbazaar.blogspot.com/2012/08/aishas-bazaardan-hediye-paketi-kazanmak.html

sefam olsun dedi ki...

NEDEN OLMASIN BENDE İSTİYORUM:) TUVALET NASİPSE ÖYLE GÜZEL BİR YERE GİDECEK Kİ :)

Durucayaşamak dedi ki...

ben ikisinide istiyorum canım.umarım benim kızıma çıkar bu güzel hediyeler.çok mutlu oluruz:))

FADİŞ dedi ki...

Adanın annesi teşekkür ederim, sana da bol şans canım:)

FADİŞ dedi ki...

İnayet bebeğe bol şans:)

FADİŞ dedi ki...

Meryem, Deniz'de severek kullandı önce yürümeye destek oldu arkasından binek araba oldu, iyi şanslar:)

FADİŞ dedi ki...

Tontiş Onur'a çok yakışır doğrusu hadi bakalım:)

FADİŞ dedi ki...

nohut oda ne güzel olur ama, böyle şeyler eskimiyor hiç, saklamakta anlamsız geliyor bana yer işgal ediyor en iyisi kullanabilecek başka bir çocuğa vermek, bol şans:)

FADİŞ dedi ki...

aishasbazaar, bol şans:)

FADİŞ dedi ki...

sefam olsun, bol şans:)

FADİŞ dedi ki...

Duruca yaşamak, bol şans canım, keşke fazla olsa diyorum yorumları okuyunca hep:)

mariposa dedi ki...

Ben de istiyim bari :)

Küçük cadı yürümeye başlıycak araba yardımcı olabilir. Sana teşekkürler, kendime bol şans:))

Yönetici dedi ki...

Tuvalet eğitimini ısrarla reddeden ve bu nedenle beni depresyona sokan 29 aylık oğlum için lazımlığa talibim. Herkese bol şans ve iyi çalışmalar...

Aisha's Bazaar dedi ki...

Teşekkür ederim,
Sonucu merakla bekliyorum :)

Elif dedi ki...

yürümeye henüz cesaret edemeyen yiğenim için ilk arabama talibim..şansı bol olsun kuzumun :)

alisnur dedi ki...

Off ablam ne yaptın sen?
ilk arabamı ne kadar cok istediğimi aylar önce yazmıştım, alamadık nasip olmadı, http://alisnur.blogspot.com/2012/05/21ay.html
müzikli oturak ise, tuvalet eğitimi günlerindeyiz, harika olacak. ikisine de talibim.
nurcan kaya
alisnur@gmail.com
sevgiler.

sevilay dedi ki...

izin dönüşü geç gördüm yoksa her ikisi için de katılabilirdim oğluşum ahmet abrek için, kısmet değilmiş, ev taşıma yerleştirme işlerinizde de allah kolaylık versin yeni eviniz ve komşularınızdan memnun kalırsınız inşallah zor işler
sevilay

FADİŞ dedi ki...

Sevgili arkadaşlar çekiliş sonucu belli oldu sürprizin tadı çıksın diye yeni yayınladığım yazıya buyrun:))