27 Temmuz 2012 Cuma

REKORA KOŞUYORUM TAŞINIYORUM

Sabuncuoğlu Tıp ve Cerrahi Tarihi Müzesinden bir kapı  (daha sonra Amasya ile ilgili bir post hazırlayacağım)

Bu fotoğraflarla ilgili olmayan bir konudan bahsedeceğim arkadaşlar, maksat biraz görsel zenginliği olsun postun dedim. 
Bendeniz evlilik hayatım boyunca sık sık taşınmış biri olarak rekorum olan 1 senede 2 ev değiştirme rekorumu kırdım iki ay içinde ikinci kez taşınıyorum!
Bulunduğumuz ev insan sesinin yoğun olduğu ve hiç durmaksızın devam ettiği, giden grubun ardından yeni muhabbet gruplarının geldiği gece yarılarına kadar süren çoluk çocuk erkek kadın sokaktan hiç eve girmeyen bir mahallede olduğumuzu keşfettik tabi bunda sıcak geçen yazın etkisi büyük, eşimle buna daha fazla katlanamayacağımıza karar verdik ve hemen ev arama çalışmalarına başladık evi bulduk, dört gün içinde de taşınmamız gerekiyor malum taşındığımız eve de kira vermek istemiyoruz.
Akşam işten eve döndüğümüzde toparlanmaya başlayacağız:)
Deniz, ev taşıma fikrine tabi ki karşı çıkıyor kendi odasını beğenmişti ama yeni odasına da alışacaktır öyle umuyorum, kreş öğretmeniyle de konuştum taşınma konusunda onu hazırlayacak.
Bir not, Deniz'in dolabından çekilişi için adres bilgileri tamamlanmadı henüz, bu pazartesiye kadar lütfen adres bilgilerini mail adresime gönderin gönderilmediği taktirde çevremde bulunan arkadaşlara dağıtacağım hediyeleri, sevgiler:)

25 yorum:

Adanın Annesi dedi ki...

Allah kolaylıklar versin Fadiş Abla
Cesaretinizden dolayı tebrik ederim, ama sıkıntılı bir yerde yaşamaktansa taşınmak ne kadar zor olsa da daha iyidir değilmi. Tekrar kolay gelsin.
Sevgiler

Nuraycatasarimlar dedi ki...

En güzel kararı vermişsiniz Fadiş,gürültü ve saygısız komşular artık çekilmiyor. Şu an Zonguldaktaki evdeyim Ankara büyükşehir, gürültüsü çok olur derler ya tam tersi birbuçuk ay kafa dinledim Ankaradaki evi yerleştirmeye gittiğimde ,malesef iş dolayısıyla yine buradayız. Ne inşaat gürültüsü bitiyor nede çocuk sesleri ,insanlar son derece saygısız :( evime temelli dönmeyi iple çekiyorum:))meğer kıymetini bilememişim:)Kolaylıklar diliyorum yeni evinizde mutluluklar ,sevgiler:)

flzpink dedi ki...

Epey hızlısınız, Allah kolaylık versin özellikle bu sıcaklarda zor iş. Umarım sakin bir mahalle bekliyordur da sizi, yeni evinize çabuk alışır, yorgunluğunuzu atarsınız...
Kolay gelsin :)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ah düşüncesiz insanlar..
ah hayatı sırf kendine bilen insanlar :(((
bu sıcaklarda sze yapılan reva mı şimdi..

kolay gelsin..
inşallah dilediğiniz huzuru bu yeni ve yeni başlangıçlarda bulabilirsiniz....
sevgiler

Cebimdeki renkler dedi ki...

Fadiş' cim tam yerleşmiştin dimi... Kolay gelsin tekrar :)

Böğürtlen Taneleri dedi ki...

Kolay gelsin taşınmakta bi hayli zor oluyor
Birde ramazan eklenince umarım hemen haledersiniz.

Kiraz Limanı dedi ki...

Allah kolaylık versin...Bu sıcakta zor iş...Deniz'i öpüyoruz

Yurdanur &Çınar

Elif'in Terazisi dedi ki...

Kolay gelsin, yorulacaksın ama sürekli sinir harbi geçirmekten iyidir.

Vintage Duygular dedi ki...

Fadiis, ay ne desem bilemedim :( Allah kolaylik,sabir,bundan sonrasinda da huzur versin. Umarim hersey dilediginiz gibi olur.

FADİŞ dedi ki...

Adanın Annesi, teşekkür ederim, daha sakin bir ortam istediğimiz kesin olunca yapacak bir şey kalmamıştı taşınacaktık:)

FADİŞ dedi ki...

Nuraycatasarımlar, ne desem boş, ben insan kalabalığını severim ama düzensiz insan sesi çok yorucu oluyor çok kalabalık bir diskoda ne dediğini bile duyamayan biri gibi hissediyorum kendimi abartmıyorum inan. Güzel dileklerin için teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Hızlı olduğumuz kesin, bu evde fazla kalmadığımız için her şey yerli yerinde daha yayılıp kök salmamıştık evde o bakımdan daha kolay toparlanırım gibi geliyor bana:)

FADİŞ dedi ki...

Nunu, artık çok uzun düşünmüyorum ben kararımı verip uyguluyorum beş gün boyunca kızkardeşim ve ailesi İstanbul'dan bana geldi ve dinlenemeden gittiler gürültüden uyuyamadılar gerisini sen düşün artık. Umarım inşallah yeni evde huzurlu ve mutlu oluruz.

FADİŞ dedi ki...

Ülkercim öyle oldu biraz, bulduğumuz ev deniz kenarında kumsal dibimizde, yürüyüş parkuru ve bisiklet yolu var biraz ileride çocuk parkı mevcut,sitenin kendine ait bir bahçesi var.İnşallah buradan memnun kalacağız:)

FADİŞ dedi ki...

Böğürtlen Taneleri, teşekkür ederim. Ramazan Ayı'nda olması biraz ters oldu evet.

FADİŞ dedi ki...

Yurdanur, teşekkür ederim, sıcak gerçekten fazla, hava o kadar nemli ki çamaşırlar tam kurumuyor.
Asıl ne diycem ben senin memleketini çok sevdim çok güzel bir yerde yaşıyorsun.
Çınar'ı öperim, sevgiler:)

FADİŞ dedi ki...

Elif haklısın mesele karar vermekte gerisi teferruat taşınınca dinleniriz:)

FADİŞ dedi ki...

Vintage Duygular çok teşekkür ederim:)

ada ve deniz dedi ki...

kolay gelsin Fadiş umarım yeni evde bu tür sorunlar yaşamazsınız. Sürenizin kısıtlı olması sizi zorlayacaktır çok fazla ama.....kolaylıklar dilerim:)))

Nesrin dedi ki...

allah kolaylık versın sana taşınma işi çok zor :(

Asuman Yelen dedi ki...

Kolaylıklar diliyorum Fadiş' cim. Huzur herşeyden önce gelir. Oğlan için de ilerde
hatırlayacağı hoş bir serüven olacaktır eminim. Çocuklar büyüklerden çabuk alışıyor herşeye. Sevgiler...

sezobigo dedi ki...

fadişim inşallah burada huzuru bulursunuz zor işin be arkadaşım 10 yılda 3 kere taşındım ve şimid taşanmanın t sibile tüyleirmi ürpertiyor resmen.allah kolaylık versin canım benim deniz oğlanı benim için öp lütfen

mavisnur dedi ki...

Bende sizinle aynı dertteyim eve yazın geç gittiğim için idare ediyorum.Ailemle yaşadığım için taşınmaya babamı asla ikna edemem doğru olanı yapıyorsunuz.Öncedendi komşulara saygı yüksek sesle konuşmama şimdi saygı yok bağırınca birde karşılık veriyorlar. Yakında benim adımıda deli kadına çıkarırlar :)

AsOrTiK dedi ki...

beşinci yılda, dördüncü evimizde oturuyoruz. rekor ben de diye düşünüyordum:) mecburi taşınmaların rekoruda mutlu etmiyor ki!!
fadiş sana kolaylıklar diliyorum. umarım huzuru ve keyifi yeni evinde bulursun.
sevgilerimle

herşey tadında dedi ki...

allah kolaylık versin
bende izmirdeyim sokak gürültüsü burda pek yok ama üst komşu bana cinnet geçirtiyor boğazım ağrıyor bağırmaktan ellerim kopuyor duvarlara vurmaktan dilim aşındı suratına konuşmaktan fakat insan olan anlar bunlar insan değil
ama ben hala senin kadar taşınma konusunda cesaretli değilim
allah kolaylık versinn