8 Temmuz 2012 Pazar

FADİŞ'İN DOLABINDAN TAŞANLAR (BİR HEDİYE ÇEKİLİŞİ)

Tatile çıkamayıp iş güç uğraşanlar için yaz akşamlarını değerlendirecekleri dört film hediye etmek istiyorum hep Deniz'in dolabından olacak değil ya bu sefer de benden olsun.
İzlediğim filmlerden dört dvd ve hepsini de özellikle aşk filmlerinden seçtim:)

1- Aşk Mektupları(Letters to Juliet)


2- Duvak (The Painted Veil): Film hakkındaki düşüncelerimi burada yazmıştım.












3-Gillian 37 Yaşında





















4- Aşk Silahı

















Hediye çekilişine katılmak için tek yapmanız gereken şey yorum yazıp bu filmleri istiyorum demek dört film tek kişiye gidecek ve çekiliş 15 Temmuz pazar günü saat 24'te sona erecek. Kargo bedeli alıcıya ait olup çekiliş sadece yurt içi katılımcılara açıktır. PTT kargo ile filmleri göndereceğim. Bol şans dilerim.

17 yorum:

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Merhaba,aşk mektuplarını merak ettim. Bana çıkarsa onu isterim,sevgiler:)
nuraycatasarimlar@gmail.com

FADİŞ dedi ki...

Nuraycatasarımlar eğer çekilişi sen kazanırsan dört filme birden sahip olacaksın bu şekilde düşündüm dört film bir kişiye:)

Dilara dedi ki...

Güzel bi çekilişte kargo bedeli alıcıya ait olunca pek hoş olmamış sanki

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

canım güzelmiş bu çekiliş ben de katılayım. herkese bol şanslar

sultan dedi ki...

bu filmleri istiyorum :)))
sultankocaer@gmail.com

FADİŞ dedi ki...

Dilara hoş geldin, bu sefer böyle düşündüm, çekilişe katılıyor musun?

FADİŞ dedi ki...

Haticecim bol şans sana da, sevgiler:)

FADİŞ dedi ki...

Sultan hoş geldin, bol şans:))

aysema dedi ki...

Kolay gelsin Sevgili Fadiş, filmler güzelmiş...

Sevilay dedi ki...

merhabalar, bir süredir blogunuzu okuyordum, çekilişinize katılmak isterim :)
Sevilay

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Çok cömertsin, 4 film bir kişiye gidecek!
Haydi bakalım herkese bol şans, sana da çok teşekkürler:))

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Neyse ki yetiştim Fadiş. bu film hediyesine en çok eşim sevinecek. Bakalım şans bize gülecek mi?

FADİŞ dedi ki...

Teşekkür ederim.Bol şans.

FADİŞ dedi ki...

Merhaba Sevilay, şansın bol olsun:)

FADİŞ dedi ki...

Semicim teşekkür ederim, daha pek çok film vermeyi düşünüyorum böyle:)

FADİŞ dedi ki...

İyi yaptın Nilhan, yetişmene sevindim, bol şans sana da:)

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Güzelmiş,bana bol şans o zaman:))