20 Temmuz 2012 Cuma

FADİŞ'İN DOLABINDAN ÇEKİLİŞ SONUCU


Bu boş kutucuğun içinde aslında çekiliş öncesi liste vardı ve ben her nasılsa kopyalayıp yapıştıramadım işte çekiliş öncesi liste:

Nuraycatasarımlar
Örgü Çantam
Sultan
aysema
Sevilay
Semi
Nilhan

Yorum bırakarak 4 filmi istediklerini belirttiler ama üstünden bir hafta geçti ve ben ancak şimdi randomu kullanarak çekilişi yapabildim. Gecikme için kusuruma bakmayın lütfen.


List Randomizer

There were 7 items in your list. Here they are in random order:
  1. Nuraycatasarımlar
  2. Semi
  3. aysema
  4. Sevilay
  5. Örgü Çantam
  6. Sultan
  7. Nilhan
Timestamp: 2012-07-20 08:14:24 UTC


DVD 'lerin sahibi Nuraycatasarımlar oldu, hherteldenn@gmail.com'a adresinizi gönderebilir misiniz? İyi seyirler.

3 yorum:

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Merhaba sevgili Fadiş,az önce balkonda eşime bir konu ile ilgili ne kadar şanssızım demiştim:)) sözümü geri alıyorum.Meğer ben çok şanslıymışım:) Adres bilgimi mailine gönderdim.Çok teşekkür ediyorum,sevgiler :)

Nilgün Komar dedi ki...

tebrikler

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Nuray`ı tebrik ederim:)