7 Temmuz 2012 Cumartesi

DENİZ'İN DOLABINDAN TAŞANLAR ÇEKİLİŞ SONUCU

Minik bir çekiliş yapmıştım ve sonucunu biraz önce random orgu kullanarak tespit ettim.

1. seçenek (Kitaplar) 2. seçenek (Duvar kağıdı bordür) 3. seçenek (Banyo kitabı ve kolluk)
Müge Polat Nalan Nalan
Nalan Leylanın Kahve Dükkanı Kiraz Limanı
Nevin Canan Emel
List Randomizer List Randomizer List Randomizer
There were 3 items in your list. Here they are in random order: There were 3 items in your list. Here they are in random order: There were 3 items in your list. Here they are in random order:
1. Nevin 1. Canan 1. Nalan
2. Nalan 2. Leyla'nın Kahve Dükkanı 2. Kiraz Limanı
3. Müge Polat 3. Nalan 3. Emel
Timestamp: 2012-07-07 18:08:14 UTC Timestamp: 2012-07-07 18:12:55 UTC Timestamp: 2012-07-07 18:15:01 UTC


Kazanan arkadaşlarım sevgili Nevin, Canan ve Nalan lütfen adreslerinizi mail adresime gönderebilir misiniz?Bu hafta içinde hediyelerinizi göndermek istiyorum.

7 yorum:

emel dedi ki...

Kazanan arkadaşlarin hediyeleri hayirli ugurlu olsun. Güle Güle kullanmalarini diliyorum. Darisi başima:)

ada ve deniz dedi ki...

kazanan arkadaşları kutlarım....

KAMİKAZE dedi ki...

Kazanan tüm arkadaşları kutluyorum.güle güle kullansınlar:))

canan dedi ki...

Merhabalar. Öncelikle hediyeniz için teşekkür ediyorum. Facebooktan mesaj attım ama ulaştı mı bilmiyorum. Buradan mail adresinize ulaşamadım.

Canan dedi ki...

Kendi sitemi gezerken çekiliş sonucu geldi aklıma, bizim hediyemiz bize gönderilmedi sanırım. :) İyi çalışmalar dilerim...

Fadis Hertelden dedi ki...

Canan üstünden bir sene geçmiş keşke daha önce bilgi verseydiniz tamamen iletişim kopukluğundan kaynaklanan ve sonra da unutulan bir durum. Adres bilginiz bana ulaşmadı, yine buradan yorum bölümüne adres bilginizi ve telefon numaranızı gönderir misiniz, yorumu yayınlamadan bilgilerinizi alayım ve bayramdan sonra göndereyim.

Sevgiler, iyi bayramlar.

Canan dedi ki...

Fadiş Hanım, öyle aklıma geldi de yazdım. :) İnanın şu anda kullanabileceğim yer yok. Yeni bir çekilişte başka bir arkadaşın işine yarar belki. Çok teşekkür ederim tekrar. Takipteyim... :)