2 Temmuz 2012 Pazartesi

BİR PAZAR GÜNÜ DAHA:)

Bu pazar epey bir iş yaptım, pazardan aldığım barbunyaları ayıklayıp (Deniz bizzat yardım etti) buzdolabına atacaktım ki Deniz odasına kaptı götürdü arkasından gittiğimde görüntü böyleydi salona geri dönüp makineyi kaptım bastım deklanşöre:)




Öğle yemeği için burada çok bulunan şeker fasulyeden pişirdim söylemesi ayıp nefis oldu, Deniz bir tabak taze fasulyeyi yuttu resmen:)

Akşam üstü birlikte çay içmeye sahile gittik ama istediğimiz gibi semaver olmayınca Deniz'de tavla oynamamıza izin vermeyince daha fazla beklemedik ve semaveri olan bir çay bahçesine gittik.

İki kişilik semaver çayını inanın sonuna kadar içtik damlası kalmadı burada çayı çoook güzel yapıyorlar:)
Biz çay içerken Deniz orada tanıştığı çocuklarla parkta oynadı evet ne güzel değil mi dibimde park vardı çay bahçesine ait, rahat rahat çaylarımızı içtik.


Kaydıraktan kayan çocuklarla oyun oynayan bu yavru kedi en sonunda kaydırağa el koydu bize de bunu fotoğraflamak düştü,  inanın kaydıraktan güzel kayıyor akıllı bıdık çok sevimliydi çocuklara alışık olduğu belliydi.
Sonra kaymayı bıraktı kuyruğunun peşine düştü, kedisi olanlar bilir pek şapşal pek bir şirin oluyorlar:)
video



Nihayet bir iki sallanmadan sonra Deniz yoruldum eve gidelim demeye başladı biz de kalktık çayımız da bitmişti zaten:)
Uyumadan önce şöyle diyordu: Anne gece olmasın gündüz bitmesin.

8 yorum:

Vintage Duygular dedi ki...

Masallah cok tatli, melek gibi minik Deniz. O bakislara insan nasil kizabilir ;) Umarim alismissinizdir yeni yerinize (ev, komsu,ortam)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

Masal tadında çok keyifli bir post olmuş fadişim keyifle okudum. senin kedi de kaydıraktaki de çok şekerler:))

Adanın Annesi dedi ki...

:) Bence bu çocuklar doyumsuz, gün içinde enerji harcarken bir yandan şarj oluyorlar, nasıl beceriyorlarsa :D

Fadiş Abla, düngece bir kanalda Samsun ve çevresi tanıtılıyordu ve aklıma sen geldin :)
Güldüm kendi kendime :)
Sevgiler

ada ve deniz dedi ki...

Kediye bayıldım ben ne güzel kaymış öyle. Sarı-siyah....

Cebimdeki renkler dedi ki...

Ne güzel Fadiş' cim alıştınız, düzen bile kurdunuz kısa sürede. Harika :)

cafenoHut dedi ki...

Ne güzel çocuk olmak, biz saate bakıp duruyoruz akşam olsa da yatsak diye, onlar sabah olsa da kalksak diye:))

ÇokBilmiş dedi ki...

İyi ki taşındınız yahu. Biz de haftaya şehir değiştireceğiz, böyle güzel haberler almak hoşuma gidiyor :)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Oyuncak bulmuş kendine:)
Kamyon, dozerle oynarken bir şey olmalı mutlaka, haklı çocuk. Mevsime göre nohut, fasulye, bezelye:)))