17 Haziran 2012 Pazar

MERHABA BLOG ALEMİ

Yazacak çok şey, anlatacak çok konu var, bir kere  taşınma faslını atlattık, yerleşmeyi bitirdik, kreş seçimini tamamladık ve hatta alışma devresini geçiriyoruz şu sıra bu konuyu uzun uzun anlatmayı planlıyorum başka annelere de fikir versin diye:)
Çalışma odasını düzenlerken bir kaç kitap daha buldum 0-2 yaş için onları da listeleyip size vermek istiyorum:)
Denizin ilk yaş oyuncaklarını da ayırdım onlar da yolcu olacak başka evlere:)
Samsun  Atakum ile ilgili izlenimlerimi paylaşacağım.
Bu gün babalar günü malum, bütün babaların babalar gününü kutlarım, dün gece ise Mirac Kandili'ydi geçmiş kandilinizi de kutlarım.
Sevgilerimle...

5 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Fadiş' cim, bloguna hoş geldin...
Samsun' da her şeyin yavaş yavaş yolına girmesine sevindim. Yıllar önce bir Karadeniz gezisi esnasında birkaç gün kaldığım Samsun' u ben çok beğenmiştim. Umarım sen de beğenirsin. Ayrıntılar sende.
Babalar Günün ve geçmiş Kandilin senin de kutlu olsun. Sevgiler...

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Hoşgeldin güzelimmmm :D Günlerin sevgiyle dolsun...

FADİŞ dedi ki...

Asumancım hoş bulduk, Samsun güzel bir şehir ve gittikçe seveceğimize inancım artıyor püfür püfür bir havası var, cıvıl cıvıl bir ortam.
Yazacağım şeyler birikti ama bir türlü uzun uzun oturacak kafamdakileri toparlayacak fırsat bulamıyorum:)
Sevgilerimle kucaklarım seni:)

FADİŞ dedi ki...

Sibelcim teşekkür ederim, hoş bulduk.

Adanın Annesi dedi ki...

Merhaba Fadiş Abla
Yerleşip rahatta olduğunuz için sevindim. Deniz adına ayrıca sevindim kreşi hayırlı olsun. Umarım çabuk alışır ortama, ayak uydurur. Artık büyük telaşların azaldığına göre sık sık yazılarını okuruz artık :)