29 Haziran 2012 Cuma

DENİZ'İN DOLABINDAN TAŞANLAR-3 (BİR HEDİYE ÇEKİLİŞİ)

Taşınma sırasında pek çok malzemeyi ayıklama imkanı buldum bunlardan biri de Deniz'in dolabını sadeleştirmek ve yenilere yer açmak içindi:)
Özellikle belirtmek isterim ki çekiliş ürünlerinin çoğu kullanılmıştır ama temiz ve iyi durumdadır.

1- seçenek 0-12 ay bebekler için beyin geliştirici zeka oyunları Jackie Silberg, Pratik uyku rehberi Gina Ford, 2012 Metis ajanda
 2. seçenek Deniz manzaralı duvar bordür kağıdı (yeni, artan malzeme) uzunluğunu bilmiyorum fakat tahmin ediyorum bir çocuk odasının duvarlarını süsleyecek miktardadır.
3. seçenek banyo kitabı (kullanılmış ama iyi durumda) 1-2 yaş için kolluk(yeni)

Tüm ürünler için çekilişe katılabilirsiniz, çekiliş sadece yurt içi için geçerlidir, her bir seçenek  için çekilişe katılabilirsiniz, kargo alıcıya ait olacaktır ptt kargo ile gönderi yapacağım, kural çok basit, hangi seçenekli ürünleri istediğinizi yorumlarda belirtin. Süreyi de 1 hafta olarak tutalım biliyorum pek çoğumuz tatilde ama belki tatilden de olsa çekilişe katılırsınız. Katılım sayısının bir önemi yok eğer bir kişi istiyorum derse bütün ürünler bir kişiye gidecek çekiliş süresini uzatmayacağım, herkese iyi şanslar:)
Bu günden itibaren süre başlamıştır, 6 temmuz saat 24:00 de çekiliş sona erer.

24 yorum:

mügepolat dedi ki...

1. seçenekteki hediyeleri istiyorum.. çekiliş için teşekkürler kullanılmayan iyi durumdaki eşyaların çekilişle hediye verilmesi iyi fikir ...

FADİŞ dedi ki...

Müge, bol şans, içime sinmeyen malzemeleri koymuyorum iyi durumda olan bana verildiğinde de rahatlıkla kullanabileceğim şeyleri çekilişe koyuyorum hani kızkardeşin çocuğundan sana kalmış küçülenler gibi, bizim ailede giysiler oyuncaklar böyle büyükten küçüğe döner durur ve ben bunu çok severim:)

nalan dedi ki...

Merhaba Fadiş, bana uğradığın için sevindim. Gittiğin yerde güle güle otur,iyi anlar paylaşacağın iyi insanlara rastla inşallah diyorum. Eh ben de torunlarım için çekilişine katılayım.
Ben de kullanacak birini bulduğumda çok sevinirim. Keşke herkese bu yerleşse de bir şeyleri çöpe atmamak için taşıyıp durmasak değil mi?

FADİŞ dedi ki...

Nalancım ne demek inan hep uğrayasım var dolaşasım var seni tüm blogerları ama vaktim kısıtlı malum çalışmaya başladım bir yandan da buraya uyum sağlamaya çalışıyorum.
Eski eşyaları paylaşmak daha doğrusu iyi durumda kullanılmış eşyaların paylaşılması değiş tokuş yapılması başka ülkelerdeki gibi bizde de yapılsa çok memnun olacağım garaj satışı olsa mesela fena mı olur:)

nalan dedi ki...

Sevgili Fadiş,garaj satışları deyince Abd de gittiğim bahçe satışı aklıma geldi. Onu sana linklemek için aranırken oradayken yazdığım Los Angeles anıları etiketinde bulduğum yazıları dolaştım, hatırladıklarım pek hoşuma gitti.
bu da bahçe satış yazım
http://nalanevi.blogspot.com/2009/07/bahce-satisina-gittim.html
Pek bizim burda filmlerde gördüklerimiz gibi değilse de ilginçti.
Bu tip şeyleri bizde organize etmek zor galiba am internetten evdeki kullanılmayanları satışa çıkarmak iyi fikir olabilir. Hatta face de Marmariste bu amaçla satış yapan bir grup var ben de üyeyim .Ankarada olduğumdan grupta pek aktif değilim izliyorum sadece. Belki ben de üşenmez de fotograflarsam face deki http://www.facebook.com/pages/Nalan%C4%B1n-At%C3%B6lyesi/291878197510911 dükkanımda satış yapayım diyorum.

nalan dedi ki...

Buraya derken sen hangi şehirdesin,ne iş yapıyorsun. Fazla mı meraklıyım ne?Ben Ankaradayım.

Kiraz Limanı dedi ki...

Merhaba 3. seçenek oğluşuma çok uygun diye düşünüyorum :) Denizi ve okumayı çok seviyoruz çünkü :)

sezobigo dedi ki...

fadişim uzun zaman oldu sana uğramayalı çok özledim:)
çekilişe katılmak için benim ki büyük heme gecen seferden kazanmışlığım var o yüzden diğer arkadaşlara bol şans dilerim.güzel gönüllü ,eli açık fadişim çok öpüyorum ve kaçıyorum o kadar işim var ki temizlik adına ona başlamalıyım.bir hafta sonra bol bol uğrarım buralara artık.Deniz kıvırcık saçlı meleği de öp benim için.

LEYLAnın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

Ah keşke benim de işime yarasaydı bu çekiliş :) Ama yeğenim için 2 numaralı hediyeyi istiyorum Fadiş :)
Sevgiler.
Bu arada taşınmışsın, umarım iyi gelmiştir :)

FADİŞ dedi ki...

Nalancım paylaşımın için teşekkürler, gruba ben de bir bakayım nasıl yapıyorlar:)

FADİŞ dedi ki...

Tüm seçenekler için de katılıyor musun acaba? Sevgiler.

FADİŞ dedi ki...

Nalan ben Samsun'dayım ve tasarımcıyım şu anda özel bir şirkette çalışıyorum.

FADİŞ dedi ki...

Merhaba iyi denk gelmiş o zaman. Samsun'a geldiğinde haberleşelim, dergi işi nasıl gidiyor?:)

FADİŞ dedi ki...

Birgülcüm ben de çok özledim o sıcak yorumların iyi geliyor bana, oğluş nasıl çok büyümüş maşallah ne kadar hızlı gelişiyorlar değil mi?:)
Sana kolay gelsin o zaman, ben de öpüyorum oğluşunu:)

FADİŞ dedi ki...

Leyla'nın Kahve Dükkanı bol şans o zaman. Taşınmak evet iyi geldi pek çok bakımdan ama hasretlik çekiyorum, yakınlarım bir adım ötemdeydi atlayıp gidiyordum şimdi çok zor.
Sevgilerimle:)

nevin dedi ki...

merhaba 1 nolu hedıyelere talıbız dogumuna 3 ay kalan oglum rüzgar a faydalı olucaktır ,şansss....sevgılerr

Kiraz Limanı dedi ki...

Dergi işi çok yoğun ve yüksek tempolu Samsun'a gelmeden önce bildiricem..Sevgiler

Canan dedi ki...

Merhaba, bloğunuzla tesadüfen karşılaştım. Oğlumun odasını daha yeni boyayıp mobilyalarını değiştirdik. Bordür de yakışır diye düşünüyorum. :) 2 numaralı hediyenize talibim. Kampanyanız çok hoşuma gitti. Site yazarlığına ben de başladım ve tanındıkça böyle bir şey yapabilirim.
Şimdi yazılarınızı okumaya devam ediyorum. Keyifli günler diliyorum.

emel dedi ki...

Merhaba, 3 numarali seçeneği istiyorum ben de. Ayrica hediye fikrinize bayildim, ben de uygulamak istiyorum yakinda.

FADİŞ dedi ki...

nevin hadi hayırlısı sağlıkla mutlulukla kucağına al inşallah. Bol şans.

FADİŞ dedi ki...

Kiraz Limanı beklerim, kolay gelsin:)

FADİŞ dedi ki...

Canan hoş geldin, iyi okumalar ve bol şans:)

FADİŞ dedi ki...

Merhaba Emel, bol şans ve hediyeler devam edecek burdan duyurayım:)

FADİŞ dedi ki...

Sevgili Nevin, Canan, Nalan adreslerinizi hherteldenn@gmail.com adresine gönderebilir misiniz, hediyelerinizi göndereceğim. Sevgiler:)