31 Mayıs 2012 Perşembe

TİRE' DE GEÇEN SON AKŞAM

On bir senedir Tire'deyiz ve her zaman bahane bulup Kaplana çıkarız ve Lütfü Bey'in ve Hürmüz Hanım'ın ev sahipliğinde tadına doyum olmaz lezzetlerle Kaplan Dağ Restaurant'a gideriz. Oranın tadına alışığız, her gittiğimizde aynı lezzeti bulacağımızdan eminiz.

 Güneşin batmasına daha var ama bulutlar güneşe engel oluyor, karşıdaki göle yansıyan güneş ışıkları çok güzel bir görüntü sundu bize:)
 Küpe çiçeğini çok severim, ne güzel bir görüntü değil mi? Pencere önüne çok yakışıyor bu güzellik.


 Eski dijital fotoğraf makinemi Deniz'e verdim, hala fotoğraf çekebiliyor ama ekranı arızalı, Deniz için flaşını kullanmak görüntüyü görmek yeterli, uzun süre halinden memnun bir şekilde fotoğraf çekti durdu en son cam kenarındaki yarı baygın böceği fotoğrafladı:)
 Bu bulut kümesi Deniz'e göre kocaman bir timsah:)
Yedik içtik, sohbet ettik, hesabı istedik adisyon böyle geldi elimize, bu gün bu güzel yerde misafir edildik, en güzelinden ağırlandık, teşekkür ediyorum bütün Kaplan Dağ Restaurant ekibine, her şey çok güzeldi.

13 yorum:

Proje Çantası dedi ki...

Adisyondaki kalenderlik bugünüme anlam kattı. Bunun üstüne ne desem boş. Sevgiler. :)

Adanın Annesi dedi ki...

Ayy ne güzel yaa.. vede o kadar hüzünlü..
İyi bir jest olmuş restorant sahibinin yaptığı:)

FADİŞ dedi ki...

Hem de ne kalenderlik, Tire'de dostluk gösteren nadir insanlardan biridir Lütfü Bey ve Hürmüz Hanım:)
Ben de öpüyorum canım kocamanından ve Şimal'i benim için öp.

FADİŞ dedi ki...

Ada'nın Annesi, evet hüzün var hem de çok, kolay değil alışkanlıkları değiştirmek neyse ki ben çabuk uyum sağlarım önemli olan Deniz nasıl olacak, hayırlısı bakalım, sevgiler:)

Gulcin dedi ki...

Ah guzel insanlar ne de guzel bir jest yapmislar.
yeni yeriniz size boyle guzel yeni dostluklar tasisin fadis.
ne mutlu size ki ardinizda guzel anilar birakiyorsunuz
Sevgiler

Recep Altun; dedi ki...

Merhabalar Her Telden,

son saat, Son gün, son akşam, son ay, son yıl gibi kavramlar beni çok hüzünlendirir. Sizin de "Tire'de Geçen Son Akşam" blog başlığınız beni blog sayfanıza çekti. Hatırladığım kadarıyla sizin buna benzer bir bloğunuz daha olmalıydı, sanki buradan başka bir yere göçmek gibi, ya da karıştırıyor da olabilirim. Çünkü yaş itibariyle biraz doku kalınlaşmaları var, bu da hafıza zayıflığına yol açıyor.

Efendim, herşey gönlünüzce olsun. Herşeyin bir sonu oluyor.

Selam ve dualarımla.

Follow_me dedi ki...

oh süper olmuş. Sefanız olsun. Bende bloğuma beklerim. www.bakbuharika.blogspot.com

Nehir İda dedi ki...

Tire çekti sayfanıza:)
Eşim Ödemişli. Çok beğeniyorum ben oraları.

Nehir İda dedi ki...

Ay canım Fadiş ya karoştırdım ben:)) Doğru yerdeyim tatam tamam sersemledim sensin.

ada ve deniz dedi ki...

güzel bir veda olmuş ama. Güzel anılarla ayrılıyorunuz Tire'den.

bir kase lezzet dedi ki...

çoook güzel eylenceli bir gezi olmuş..
küpelileri ne zamandır görmemiştim çook güzel oldu..

İkiz Annesi dedi ki...

Böyle insanlar pek kalmadı ne güzel bir yazıdır o...

Bu arada canım ben blogumu davetli izleyici ile sınırlandırdım bana ikizannesi@windowslive.com a kendi mail adresini yazarmısın davetiye göndermek isterim.

Fadis Hertelden dedi ki...

Bloğuma yazmayalı epey oluyor, maillerime bakınca spamları temizlerken okudum tekrar yazımı. Nasıl bir duyguyla yazmışım hüzün dolu ama bir yandan da hatırlıyorum yeni başlangıçların heyecanı içindeydik. O zaman neler olacağını bilmiyorduk tabi, eğer o zamanki bana bir mesaj gonderebilecek olsaydım söyleyeceğim çok şey vardı neyse sonucta yasayip görecek Fadis:)