8 Mayıs 2012 Salı

TAŞINMA NOTLARI-1

TaşınMa hazırlıklarından dolayı pek açamıyorum bilgisayarı, bir hafta gibi bir sürede hazır olmam gerekiyor, eşim 4 günlüğüne yok iş seyahatinde, dolayısiyle bütün işler bana kaldı, evde çalışabilmem Deniz'le mümkün olmadığından kahvaltıdan sonra teyzesine gönderiyorum onu, mahalledeki çocuklarla oynuyor, bahçeli evlerde misafir oluyor, mantı yapan hanımların işlerine karışıp hamur yuvarlıyor bense eşya toplama ayıklama kutulama işiyle meşgul oluyorum bir yandan da yeni eve temiz perdeler, kılıflar ile gitmek istediğimden makine habire çalışıyor neyse ki havalar güzel de çamaşırlar çabuk kuruyor:)
Bu gün son defa Tire'nin pazarını gezdim, köy pazarından sebzelerimi aldım, tarla çileklerinin mis gibi kokusunu içime çekip papaz eriklerine koştum ve eve döndüğümde işe kaldığım yerden devam ettim oğlum akşam eve gelinceye kadar:)
Not: Deniz artık yatağında yatıyor her seferinde itiraz etse de kararlı duruşum etkili olmuş olmalı ki pes edip yatağında uyuyor, sabahları uyandığında yastığını kapıp geliyor bir güzel şakalaşıyoruz güne gülerek başlıyoruz böylelikle:)
Eğer gecenin bir vakti uyanıp yatağa gelirse dön oğlum yatağına ben şimdi gelip bakarım sana diyorum dönüp gidiyor, tam olarak uyanık halde olmadığından sözümü dinliyor:)

28 yorum:

sırrakalem dedi ki...

kolay gelsin fadiş :)

fadinin sanati dedi ki...

kolayı gelsin, yeni evinizde güle güle saglıkla oturun sevgiler:))

Asuman Yelen dedi ki...

Bu telâşe ne coşkulu ne zevklidir çok iyi biliyorum. 3 yaşımdan itibaren son sabit 15 yıl
hariç o kadar çok yaşadım ki. Tabii yorgunluk
çok fazla ama her şey bittikten sonra yeni evdeki ilk kahvaltıda bitecek eminim:)
Kolaylıklar diliyorum...

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

kolay gelsin canım. yine Tire içindemisin ?

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

canım ,dün sana mail attım bir bakarsın.

Adanın Annesi dedi ki...

Kolay gelsin Fadiş ablacım.. kısa zaman önce taşınmış biri olarak yazıyorum bunları. 2-3 gün içinde tamamen yerleşmiş olsakta (annemin sayesinde) tatlı telaşlar diyip geçelim.. yeni evin, memleketin hayırlı olsun şimdiden.. Deniz'in kendi odasında uyuyor olmasına neden bilmem ama bende çok seviniyorum :)

Cebimdeki renkler dedi ki...

Fadiş ben kaçırdım sanırım sen şehirlerarası mı taşınıyorsun?

ada ve deniz dedi ki...

kolay gelsin işin çoktur şimdi.

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Önce sana çok kolay gelsin diyorum, hiç kolay değil.
Sevindim, bak işe yaramış. Deniz`i öp benim için:)

Nesrin dedi ki...

kolay gelsin . yeni evinde huzurlu günler diliyorum sana . denizinde artık yatağına alışnasına da pek çok sevindim doğrusu

Banuca dedi ki...

Aaaa, ben de merak ettim, şehirlerarası mı diye, kaçırdığımız birşey mi var ?
Kolay gelsin, toplanması zordur ama temizleyip temizleyip toplanınca yerleşmesi zevkli ve kolay olur :)

Sevgi dedi ki...

allah kolaylık versin fadişim..

Proje Çantası dedi ki...

Kolay gelsin Fadiş' im. Öpüyorum.

Melange dedi ki...

Sana kolayliklar diliyorum, gecen sene de benim basimdaydi..ama cok da keyifli tasinmak, yepyeni tertemiz gecmek yeni eve..
sevgiler cok

Gulcin dedi ki...

fadis insallah yolunda gidiyordur her sey. hadi su gibi aksin isler kolayca tasinin. sevgiler

FADİŞ dedi ki...

sırrakalem sağol:)

FADİŞ dedi ki...

fadinin sanatı çok teşekkür ederim.

FADİŞ dedi ki...

Asuman Hanımcım, hayırlısıyla bir bitirelim taşınma işlemini yeni evde ilk günü hep çok sevmişimdir. Sağol canım.

FADİŞ dedi ki...

Ada'nın Annesi teşekkür ederim. Çok tatlısın.

FADİŞ dedi ki...

Banucum Allah'ın izniyle Samsun'a yol göründü. Toplanmak evet zor ama dediğin gibi yerleşme işini severim:)

FADİŞ dedi ki...

Sevgicim sağol:)

FADİŞ dedi ki...

Edacım sağol, senin davet nasıl geçti, tekrar kutlarım eşini:)

FADİŞ dedi ki...

Ülkücüm öyle oldu Samsun'a gidiyoruz hayırlısıyla, bebiş nasıl?

FADİŞ dedi ki...

Sadetçim sağol, bitmiyor bir türlü:)

FADİŞ dedi ki...

Semi teşekkür ederim, işe yaradı artık yatağında yatıyor hep:)

FADİŞ dedi ki...

Nesrin teşekkür ederim, ne ediyorsak kendimize ediyoruz, güzel güzel yatağında uyuyan çocuğu üç ay gibi bir sürede bizim yatağa alıştırdık neyse düzeldi artık çok şükür, kendi yatağında:)

FADİŞ dedi ki...

Melange haklısın yeni ev gibisi yok, o kadar çok şey ayıkladım ki eşyanın kölesi oluyoruz resmen, pek çok eşyamı dağıttım, eledim, sadeleştim epey, taşınmak böyle yapıyor beni sadeleşiyorum:)

FADİŞ dedi ki...

Gülçincim teşekkür ederim, taşıma şirketiyle de anlaştık ama özel eşyaların toplanması ayıklanması derken epey yoruldum, dün ayak parmağımı incittim sanırım bu gün dinleniyorum kocam kitapları topluyor:)