31 Mayıs 2012 Perşembe

SAMSUN'A DOĞRU YOLCULUK BAŞLIYOR

Yarın eşyalar cuma günü de biz Samsun'a doğru yola çıkıyoruz, film cdleri, müzikler, bilimum oyuncak, dergi, kitap hazırlığı tamam. Bizim oğlan bakalım bu kadar uzun yola ne diyecek, bahsi geçen mesafe 1000 km civarı.
Bir şey diyeyim mi bittim ben, çok yorgunum muhtemelen yolun yarısında uyurum hem de horlaya horlaya, hazırlığımı yaptım bile, boyun destek yastığı, bel yastığı:)
Perşembe akşamı annemdeyiz, geceyi orada geçirip cuma sabahı erkenden yola çıkacağız, bana şans dileyin ve yolculuğun iyi geçmesi için dua edin arkadaşlar.

40 yorum:

hypo dedi ki...

her şey gönlünüzce olsun:)

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Hayırlı yolculuklar dilerim:)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

sağlıkla ,hayırlı yolculuklar olsun canım

Asuman Yelen dedi ki...

Önce eşyalar, sonra sizler. Çok tanıdık. Nasıl özendim anlatamam.
Samsun Mükemmel bir şehir. Hayırlı yolculuklar ve yeni düzende sağlık, huzur, mutluluk diliyorum.
Sevgiler...

sırrakalem dedi ki...

iyi yolculuklar :)

Recep Altun; dedi ki...

Merhabalar,

Hayırlı yolculuklar dilerim. Herşey gönlünüzce olur inşallah!

Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun efendim, saygılarımla.

Sihirli Günce dedi ki...

Bol şanslar dilerim.Bir de hayırlı yolculuklar:)

zeynep dedi ki...

Hayırlı yolculuklar..Yeni yaşamınız huzur getirsin.

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

1000 km. dile kolay Fadiş!
Sana kalpten bol şans diliyorum, iyi haberlerini bekliyorum:)

Tarkanın Annesi dedi ki...

Hayırlı yolculuklar gerisinde bol bol kolaylıklar

MELTEM dedi ki...

samsun asfaltında otomobiller,ne güzeldir yollarda olmak şimdi,
yeni evinizde sağlıklı ve mutlu günler diliyorum fadişçim,iyi yolculuklar,yolculuk maceralarınızı bekliyorum.

Adanın Annesi dedi ki...

Hayırlı yolculuklar Fadiş Abla.. Herşey yolunda gider umarım.. Kolaylıklar diliyorum

Nazan dedi ki...

İyi yolculuklar Fadiş, her şey gönlünce olsun...

Nesrin dedi ki...

iyi yolculuklar dikkatlı gidin ;)

flzpink dedi ki...

Hayırlı yolculuklar dilerim..Şansınız bahtınız açık olsun...
Samsun'da çıtır bir simit yiyin benim yerime :)

Cebimdeki renkler dedi ki...

Kolay gelsin Fadiş' cim, güzel gitsin herşey...

Bugday Tanesi dedi ki...

İyi yolculuklar Fadiş :)

nil dedi ki...

Fadiş, ya nerelerde diye bir bakayım dedim !!!!! Şaşırdım

hayırlı yolculuklar diliyorum,sorunsuz geçsin yolculuğunuz...

canan beycan dedi ki...

Hayırlı yolculuklar.Sağ salim varın inşallah.Sevgiler..

FADİŞ dedi ki...

Sağol hypo:)

FADİŞ dedi ki...

Nuraycatasarımlar çok teşekkür ederim, sevgiler:)

FADİŞ dedi ki...

Asuman Hanımcım, taşınmak yorucu ama bir o kadar da Samsun'u merak ediyorum, geride bıraktıklarım için içim hüzün dolu,anne ve babalara sık sık giderdik şimdi bu pek mümkün görünmüyor. Güzel dileklerin için teşekkür ederim.

FADİŞ dedi ki...

Haticecim çok teşekkür ederim.

FADİŞ dedi ki...

Sırrakalem sağol:)

FADİŞ dedi ki...

Recep Bey çok teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Sihirli Günce teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Zeynep teşekkürler, amin:)

FADİŞ dedi ki...

Semi çok teşekkür ederim,1000 km çok uzak geliyor, bana kalsa uçağı tercih ederdim ama Deniz istemem diye tutturdu böylelikle ailecek araba ile mola vere vere gitmenin güzel bir deneyim olacağına karar verdik, haberleri sıcak sıcak iletmeye çalışacağım:)

FADİŞ dedi ki...

Tarkan'nın Annesi, çok teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Meltemcim, çok teşekkür ederim güzel dileklerine, sevgiler, Demir'i benim için öpüver bi, mıncırmayı da unutma:)

FADİŞ dedi ki...

Ada'nın Annesi çok teşekkür ederim, amin inşallah:)

FADİŞ dedi ki...

Nazancım sağol:)

FADİŞ dedi ki...

Nesrincim teşekkürler, hız yok:)

FADİŞ dedi ki...

flzpink, çok teşekkür ederim, yeriz:)

FADİŞ dedi ki...

flzpink teşekkürler, yeriz:)

FADİŞ dedi ki...

Cebimdeki Renkler, çok teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Buğdaycım, teşekkürler:)

FADİŞ dedi ki...

Aslında bir ara söylemiştim sana belki hatırlarsın bakıcımızdan ayrılıp kreşe başlayacağını Deniz'in, taşınacağımızı çıtlatmıştım artık taşınmanın vakti geldi Nilcim, iyi dileklerin için çok teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Canan teşekkür ederim:)

ada ve deniz dedi ki...

iyi yolculuklar, her şey güzel olacak:))))