5 Mayıs 2012 Cumartesi

ÖRGÜ TERAPİ



Hafta başından beri aldım elime yumakları örüyorumda, örüyorum. Bu istekte nereden geldi diye soracak olursanız buradan diyeceğim. Onun kadar muntazam örmek için kaç fırın ekmek yemem gerek bilmiyorum bunu zaman gösterecek artık, üstteki tığ işi örgü bir kırlent olacak kısmetse:)




Yukarıda paylaştığım görseller Zara Home 'un web sayfasından, daha güzellerini Forum mağazasında görebilirsiniz. Bazılarının benzerlerini yapmayı planlıyorum tabi kendi renklerimle ama yukarıdaki beyaz olanları çok beğendim bir ara sırf beyazdan kırlent yapmak istiyorum koltuğuma:)

4 yorum:

Gulcin dedi ki...

kolay gelsin fadis :)

Selen dedi ki...

Renkleri güzel olmuş bence, çok beğendim. Ellerine sağlık Fadiş. :)

Derya Kuzusu dedi ki...

Fadiş çok güzel olmuş valla, öyle çok fırın ekmeğe gerek yok :) Belki ipini biraz daha kalınlaştırsan örgünün duruşunu daha çok sevebilirsin, naçizane öneri :)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Zara Home beğendiğim bir marka.
Derya bu işin uzmanı, o beğendiğine göre iş tamamdır. (ki bence de çok hoş)
Kolay gelsin:))