5 Mayıs 2012 Cumartesi

4 MAYIS AKŞAMÜSTÜ

İşten çıkıpta eve vardığımızda oğluş parka gitmek üzere hazırlanmıştı bile bize de onun isteğini kırmayıp parka gitmek düştü. Parkın her bir yerini değerlendirdi.:)






İki gündür kendi yatağında uyuması için ödül çizelgesine benzer bir şey hazırladık, pano olarakta yatak başını kullanıyoruz, blogu takip edenler bilir oğlum dinazorları sever sırf bu yüzden çıkartma kitabını dinazorlardan seçtim.
Karşıma alıp konuştum, herkes kendi yatağında yatacak oğlum bundan sonra baban da kendi yatağında yatacak, üçümüz yatağa sığamıyoruz  dedim, bu sözüme ne dese beğenirsiniz babam gitsin benim yatakta yatsın dedi, çözüm basit ona göre.
Neyse konunun bu kısmının üstünde fazla durmadık ve çalışmaya başladık.
1. gün uykusu gelince hemen kendi yatağında yattı ve uykuya dalıncaya kadar yanında kaldım sabah erkenden uyanıp dinazor çıkartması istedi seçtiği iki dinazoru verdim ilk gün şerefine:)
2. gün yine kendi yatağında yattı ama sabaha karşı yastığını alıp ortamıza yattı, sabahleyin ihtarı çektim ve dinazor çıkartmasını vermedim, hiç itiraz etmedi ve bir üzüntü belirtisi de yoktu kısaca beyimizin hiç umurunda olmadı.
3. gece yani dün. kendi yatağına yatmamak için uyumakta direndi ve sonunda pes ederek yatağına götürdüm, ilk defa kitap okuma isteğini kabul etmedim çok geç olmuştu ve sonu gelmeyecekti, hemen uykuya daldı.
Bu sabah ikinci çıkartmasına da hak kazandı ve otoburlardan bir dinazoru yatak başına yapıştırdı:)

8 yorum:

sezobigo dedi ki...

ya fadiş ne tesadüf dördüncü gündeyiz bizde:)ama bu gece 1de yanımaz girdi yattı:)yani olumsuz ilk iki gün güzeldi sadece 8 de ayaktaydı(genelde 10 kadar yatardı)ona ok demiştim ama bugün yatmadı bende böyle ödül çizelgesi yapsam işe yarar mı acep yani anlar mı?gerçi bunlar bilmiş cüceler:)
bende deniyeceğim sağolasın arkadaşım yol oldu bu bana.
bizimki de babayı gönderme derdşnde:)

sezobigo dedi ki...

mimin varrrrrrrrrrr:)

Gulcin dedi ki...

hadi bakalim deniz kap bir bir dinazorlari :)

öykü dedi ki...

neden huzunlu o fotograflarda
hıc kıyamam

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

:)) ne güzel bir yöntem bulmuşsun bıkmadan geliştir sen bunu:))
Yarını sabırsızlıkla bekliyorum bu yakışıklıya sarılmak için ona süprizim var:)))

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Çıkartma yöntemi iyiymiş Fadiş:)
Başarılı olacağa benziyor. Bir süre sonra alışacak, yapacak bir şey yok:)

Ben iki oğlanı da hiç yatağıma almadım. Bebekken yatağı bizim yatağın yanındaydı. 6 aylık bile değillerdi kendi odalarına koydum.
Bir dönem bu yöntem destekleniyordu şimdi yatağınıza alın çekinmeyin diyorlar.
Bana sorarsan ben hala baştan itibaren ayrı yatmaları tarafındayım. Sevgisizlik değil bu, ben de yatağa bırakıp atıp gitmedim ve hala da öyle yapmıyorum. Kitaplar okunuyor, şimdilerde sohbetler yapılıyor, koklaşıyoruz, yarın ne yaparız planlıyoruz...gibi.
Hasta olurlarsa uyuyana kadar yanlarında kalırım falan filan.

Not: Fotoğraflarda pek yüzü gülmemiş seninkinin, sanki zorla oynuyormuş gibi:))

Adanın Annesi dedi ki...

:) azimli yolculuğunuzda başarılar dilerim... umarım Deniz seni daha fazla yormaz kendi yatağında yatma konusunda.. Ben kızımı 10 aylık olduğundan bu yana kendi odasında yatırıyorum.. şimdilk mesele yok. ama büyüdüğünde halim nice olur bilemiyorum.. :)

Vintage Duygular dedi ki...

Deniz´in resimlerine bakinca icim eriyor,dua ediyorum. Allah cocuklarimizi,meleklerimizi kötülüklerden korusun,her zaman saglikli ve mutlu olsunlar. Pamuk yanaklarindan öp benim icin. Yeni evinizde mutlu anlar,mutlu ve saglikli komsular diliyorum. ;)