5 Mart 2012 Pazartesi

OĞLUMUN ÇİÇEKLERİ

Bu akşam işten eve geldiğimde kafam fazlasıyla karışıktı, hayatımda yeni gelişmeler olurken, iş yoğunluğu fazlayken beynim abandone olmuş bir şekilde kapıdan içeri girdim, Deniz yine her zaman ki gibi kutudan yaptığımız eve saklanmış bizimle oyun oynuyordu eve girdiğimin beşinci dakikasında mutfağa girdim ve bu kır çiçekleriyle karşılaştım, anne çiçekler senin için dedi bana, dünyaları bana verdi sanki oyun oynadıkları parktan toplamış sonra babaya döndü bu da senin için dedi aynı bardağın içinde duranları gösterdi:) Yorgunluğum geçmese de yeni bir enerjiyle işe koyuldum, oğlumu sımsıkı kavrayıp göğsüme bastırdım, iş evin dışında kalmalı ama bazen işte bu da mümkün olmuyor, neyse ki evde böyle bir kıvırcık var da kendime geliyorum hemen:)

22 yorum:

bir kase lezzet dedi ki...

fadişim ben geldim canım
evlatlarımızı bize bağışlasın allah
muhabbetle kal canım
:))

FADİŞ dedi ki...

bir kase lezzet, çok teşekkür ederim, amin:)

cafenoHut dedi ki...

Ne mutlu...

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Çok şekermiş o minik kıvırcık ,sevgisi tüm yorgunluğunuzu almış olmalı :) çiçeklerinizde çok güzeller :)

ehlikeyf dedi ki...

Ay canım benim, nasıl bir melek oğluşun var Allah bağışlasın.

Elif dedi ki...

düşünceli kuzu :)

Proje Çantası dedi ki...

Mutluluğun resmi budur işte!

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

kibar kıvırcığım benim. Fadişim rabbim sağlıkla uzun yıllr onun ellerinden çiçekler nasip etsin canım öpüyorum.

Nazan dedi ki...

O kıvırcığı öperim ben.Benimde küçüğüm çok sever çicek vermeyi.Onların bir gülüşleri yeter..

Sevgi dedi ki...

oyy benim duygusal bıdışım.. hep böyle kal teyzecim.. sakın değişme..

ada ve deniz dedi ki...

Bazen öyle anlar oluyor ki onların bir gülümsemesi, bir davranışı alıp götürüyor kötü olanı....

New York'tan dedi ki...

Cok guzeller :)

FADİŞ dedi ki...

cafenohut:)

FADİŞ dedi ki...

Nuraycatasarımlar, teşekkür ederim, eh çiçekleri hörünce yelkenlerimi suya indirdim yine:)

FADİŞ dedi ki...

ehlikeyf, teşekkür ederim, maşallah oğluşuma:)

FADİŞ dedi ki...

Elif, evet çiçek toplamış ya, dün izinliydim birlikte parka gittik, kumda oyun oynarken çitlerin arkasında sarı çiçekleri gördü anne bak çiçek diye bana gösteriyor, doğa aşığı bir kuzu bu:)

FADİŞ dedi ki...

Edoşum evet:)

FADİŞ dedi ki...

ÖRGÜÇANTAM, amin canım sağol bu güzel duan için:)

FADİŞ dedi ki...

Nazan, ben de öptüm senin için de anca yorumlara cevap yazıyorum, çiçek sever kuzu bizimkiler ne güzel:)

FADİŞ dedi ki...

Sevgi, bu duygusal bıdışa söyle biraz da yemek yemeği sevsin:)

FADİŞ dedi ki...

Sadetçim, aynen öyle, bu dünyanın güzel olan tarafı onlar:)

FADİŞ dedi ki...

New York'tan çok güzeller değil mi, ben kır çiçeğini daha çok seviyorum kendiliğinden biten, hele bir de minik eller topladıysa bu çiçekleri daha bir güzel:)