26 Mart 2012 Pazartesi

DİNOZOR SEVDASI

Deniz'in, Buz Devri - 3'ü izlediğinden beri giderek artan bir dinazor sevgisi var. Çocukların bu tutku derecesindeki ilgileri bana ilginç geliyor, uyaran çok, o kadar çok ki ben takip etmekte zorlanıyorum. Deniz yaşındaki başka çocuklarsa Şirinlerin tekrar piyasaya çıkmasından beri şirinci oldular daha biz izlemedik bakalım Deniz ne yapacak ama sanırım Deniz hayvan kahramanlara daha çok ilgili gibi duruyor belli de olmaz tabi.
Önce minik dinazorlarımız vardı sonra geçen hafta sonu bu dinozoru aldık bütün hafta elinden düşürmedi en son parka keşfe götürdü, burnu toprağa sürtmekten hayvanın burnu aşındı:)





Bu gün Anneanne ve dede, teyze ve kuzen ile bir pazar kahvaltısı yaptık arkasından Bostanlı Güzel Sanatlar Parkında uzunca bir süre enerji harcadıktan sonra Forum'a gittik ve DR'ye uğradık çocuk kitapları reyonuna koşarak gitti, ilk gördüğü dinazor kitabını aldı ve bırakmadı tabi. Kitap, Türkiye İş Bankası Kültür Yayınlarından "Keşfedin Dinozorlar Kitabı". Deniz kitabı çok sevdi bir an önce karıştırmak için eve gidelim diye tutturdu biz de ÖzSüt'te birer çay içip onu kitabıyla başbaşa bıraktık.

12 yorum:

Vintage Duygular dedi ki...

Bende cocukken dinazorlara ilgi duymus,kitaplari severek okumustum. Bicir bicir güzel yüzlü Deniz´i cok öperim ;)

FADİŞ dedi ki...

Vintage Duygular, bayılıyorum çocukların bu koleksiyonerliğine, geçici tutkularına çünkü devamlı değişiyor beğenileri. Benim bir pul koleksiyonum vardı postacı yolu gözlerdim hep, ya da postanede yeni çıkan pul serilerini kaçırmazdım şimdi de kumaş desenlerinin peşinde koşuyorum, bilmem anlatabildim mi?:))

Gulcin dedi ki...

hepsi ne kadar cok seviyor dinazorlari hayir bir de korkunclar :) korkmuyorlar da ya o ilginc geliyor bana :)
hava guzelmis izmirimde demek oh ne guzel :)

hypo dedi ki...

evdeki dinazor sayısı 30'u geçti.
kitaba meraklandım.
almalıyız sanırım.

FADİŞ dedi ki...

Gülçin sorma üstelik geneli plastik aslında istemiyorum ama alternatif yok. Hava çok güzeldi, ılıktı, her kes parktaydı sanki, nasıl bir kalabalık, cıvıl cıvıl:)

FADİŞ dedi ki...

hypo eyvah eyvah mı demem lazım, daha sürer bu merak gibime geliyor, öyle bir zevkle çeviriyor ki sayfaları bu postu yazmadan geçemedim:)

ada ve deniz dedi ki...

Fadiş aynı kitaptan bizde de var. Hatta yine öyle pencereli çok sayıda kitapları var. Onlara da bakın derim ben...
Dinazor sevdası geçmiyor. Ben evdekilerin sayısını bilmiyorum açıkcası. Küçüklü büyüklü tonla. Hatta görmüşsündür belki ben dev dinazor dikmiştim Ada'ya geçen yıl. Bizdeki belgesel cd'lerinden birinde uçan dinazorlar anlatılıyor (sanırım ismi pitenazordu). Canlandırma yapmışlar çok güzel birşey...

nil dedi ki...

Aaa bizim buralara gelmişiniz,oh sefanız olsun:)

Nasıl tutku haline dönüyor, nasıl bir anda dünyaları oluyor...Ne güzel dalmış gitmiz kitaba bakarken...

FADİŞ dedi ki...

Saadet, bitmiyorsa eğer desene evi dinozorlar basacak, daha biz başka animasyonlara geçiş yapmadık dinozorla ilgili bir tek sanırım trt de idi denk geldikçe bakıyor dinozor treni var, onu izliyor, bakayım bir pitenazora. Senin diktiğini hatılıyorum, oğluşunun sevincini de:)

FADİŞ dedi ki...

Nil, gittiğimde hep bakınıyorum tanıdık var mı diye:) Bu kitabı çok sevdi, sabah kalktığında ilk işi kitabı alıp teyzesine göstermek oldu:)

SMİLENA dedi ki...

Bir dönem çok seviyorlar şu korkunç yaratıkları nedense sonra geçiyor.oğlancık ne sevimli,yanağından öpesim geldi...iyi bir hafta diliyorum size...

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

sevimli kıvırcık seni nasıl da dalmış gitmiş dinolar ülkesine:)))