29 Şubat 2012 Çarşamba

YEŞİL TUTKUSU

Deniz'le rutin boya etkinliğine kaldığı yerden devam ettik, aslında niyetim daha sakin ortamda, Deniz arabalarıyla oynarken çoraplarını kaymaz hale getirmekti ama elimde boyaları gören kıvırcık durur mu anne ben de ben de diyerek işe karıştı ona bir düzenek hazırlayıp kendi haline bıraktım, serbest stil çalışınca suyla oynamış kadar iyi geliyor oğluşa  sonrası ise iyi bir yıkanmayla son buluyor eh o kadarına da hiç bir şey demiyorum artık:)
 Deniz lavabonun başında şarkısını söylüyor aynada kendini izleyerek, şarkı ne diye sormayın bilmiyorum.
 Parmak boyası tenden ve kumaştan kolayca çıkan bir boya o yüzden rahatım.

Elini kendisi sabunlayacakmış asla ellememe izin vermiyor en sonunda hevesini alınca işe karışıp bu işe son veriyorum daha o kadar sabrım yok:)

17 yorum:

hypo dedi ki...

elinde ilk baktığımda yeşil bir eldiven sandım.
kirlenmek güzeldir. güzel olmuş aktivite:)

ada ve deniz dedi ki...

fotoğraflara bakerken düşündüm de; o yemyeşim el boya yaptığı yerden lavobaya kadar nasıl gitti???

Sevgi dedi ki...

:)) pek bi eğlenmiş belli.. şu kaydırmaz çorap işine bende bir gireyim diyorum ya.. ne boyası kullanıyordunuz fadişim..

FADİŞ dedi ki...

hypo, boya işini biraz abartmış evet, iki saat uyumuşta huzurla uyanmış sanki, böyle rahat bir şeylerle uğraştığında dadından yenmez oluyor:)

FADİŞ dedi ki...

Sadetçim, kucakladım götürdüm banyoya, parmak boyası yoğun kıvamlı krem gibi akma derdi yok tabi eğer su da yoksa işin içinde sadece elini yıkarken banyo paspasına damlamış ama o da silince çıktı, kıyafetlerini ise makineye atıverdim:)

FADİŞ dedi ki...

Sevgi çok eğleniyor böyle evet, tavsiye ederim. Kaydırmazlık için ise bir önceki yazıma bak kaliemin fotoğrafı da var, markası Carioca.

Gulcin dedi ki...

kesin cok eglenmis. Bu kadar ozgur kirlenebilen cocuk eglenir kanimca. Sabrina hayranim fadis hakikaten bu konuda harikasin sen!

FADİŞ dedi ki...

Gülçincim, oyun ve boya konusunda tedbirimi aldıktan sora serbest bırakıyorum evet ve buna rağmen üzüleceğim lekelerle karşılaşırsam da aldırmıyorum pek ama Deniz baştan beri hazırladığım ortamın dışına çıkmayan benim koyduğum boyama sınırlarına taşmayan bir çocuk, bu konuda bana çok yardımcı, eğer istemediğim bir şey olursa da çocuktur deyip geçiyorum inan, ailem de çok şaşırıyor hatta yeğenlerim bize geldiğinde evlerine pek gitmek istemiyorlar:)

Deli Anne dedi ki...

o ne mutluluktur serbest bıraktığımızda değil mi Fadişim.. maşallah Denizin saçlar da keriminkiler gibi :)

FADİŞ dedi ki...

Delişim hem de nasıl mutluluk,serbest olduğu anlar en güzel anları gerçek oyun bu işte, oyun oynarken onu izlemek beni iyileştiriyor, ben de katılıyorum çoğu zaman eğer gerçekten havam yerindeyse çünkü bazen işten dönünce oturduğum yerden hiç kımıldamak istemiyorum ama na mümkün tabi. Saçlar Kerim'inkiler gibi evet, oğluşlarda uzun saçı seviyorum ben:)

Cebimdeki renkler dedi ki...

Süper aktivite, yeşil de süpermiş ama şimdi düşündüm de ben yapabilir miyim acaba diye, bilemedim, bence bu da sağlam sabır :)

FADİŞ dedi ki...

Cebimdeki Renkler, seni de göreceğiz, eminim yapabilirsin. Benim annem benim kadar değildi, aslında biz hep sokakta oynadık pek eve girmezdik:)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

eldiven gibi olmuş:))

Canım bu kaydırmaz olayı süper yaa bayıldım ellerine sağlık.

Banuca dedi ki...

Biz niye böyle ellerimizi bulaştırıp boya yapmıyoruz kiii, ne kadar eğlenceliiii :)

FADİŞ dedi ki...

Örgü Çantam, onca işinin arasında bir de beni ziyaret etmen ne güzel. Eldiven gibi evet bileklerine kadar boyamazsa rahat edemez kıvırcığım. Çoraplardaki bı kaydırmazlık ise gerçekten işe yarıyor:)

FADİŞ dedi ki...

Banucum ben yapıyorum canım yeterki parmak boyası gibi kolay çıkan bir boya olsun, vıcık vıcık oluyor ve çok zevkli evet:)

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Her şey zamanında yapılmalı,ana oğul tadını çıkarın:))