20 Şubat 2012 Pazartesi

İYİ Kİ DOĞDUN










 Vadi portremi yapmış, nasıl ama:)

57 yorum:

Sevgi dedi ki...

iyi doğdun tatlı şey.. allah sana güzel günler göstersin hep.. ayrıca bu cocuğun resme yeteneği var bence.. ben sana diyim fadiş. :))

Cebimdeki renkler dedi ki...

Tatlı kıvırcığın doğum günü kutlu olsun ama en çok senin doğurma günün kutlu olsun. Bence annelerin günü kutlanmalı doğum için.

FADİŞ dedi ki...

Sevgicim, teşekkür ederim canım.

FADİŞ dedi ki...

Cebimdeki renkler, teşekkür ederim, bir sakıncası yoksa eğer adresini istemiştim, bez tavşan bebeği göndereceğim sana:)

nil dedi ki...

İyi ki doğdun Deniz'im, güzel gözlü,güzel bakışlım.Nice sağlıklı, mutlu,huzurlu senelerin olsun.

Fadişim, seni ve eşini de kutlarım.

Renk'e katılıyorum,bak mesela bana, kendi doğumgünüm öylesine birgünken bana göre, annem için hala çok önemli. Doğurduğun günün kutlu olsun arkadaşım:)Torunlarının doğumgünlerini de gör inşallah.

Gulcin dedi ki...

Deniz iyi ki dogdun!
adin gibi engin bir hayatin olsun minik adam. Sinirlar olmasin hic etrafinda sen diledigin gibi yasa.
Dogum gunun kutlu olsun mumlari uflemeye devam :)

cerenim.com dedi ki...

mutluuu yilllarrrr :)))

GÖNÜL dedi ki...

nice mutlu ve sağlıklı senelere ..

sırrakalem dedi ki...

ikinizin de doğum günü kutlu olsun :)
hep çok mutlu bir çocuk olsun, sağlıkla büyüsün. nice güzel yaşlara...

ada ve deniz dedi ki...

İkinci parti, Deniz bayılmıştır bu işe:)))

cebimdeki renkler'e katılıyorum. Annelerin de günü olmalı:))

FADİŞ dedi ki...

Nilcim, amin diyorum. Evet benim ki de yaklaşıyor bu arada, anneliğimi bol bol kutladım bu sene:)

Cebimdeki renkler dedi ki...

Aslında gönderdim blogger profilindeki adrese ama tekrar gönderiyorum ulaşmamış demek ki :))

FADİŞ dedi ki...

Gülçincim ne güzel demişsin, sağol. Bu sene çok mum üfledi seneye de böyle isterse yandık, üç pasta, üç üfleme ve üç kez daha önce yemiştim demeden pastayı lüpletme bana kilo olarak gelecek gerçi ama hadi neyse, çocukları mutlu görmeğe değer:)

FADİŞ dedi ki...

cerenim.com çok teşekkürler:)

FADİŞ dedi ki...

Gönülcüm sağol, amin:)

FADİŞ dedi ki...

sırrakalem, çooook teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Sadetçim kaçırmışsın bu üçüncü parti oldu bu sene, bize bahane olsun:) Cebimdeki renklere katılıyorum ben de, bu en çok benim ve eşimin partisi oldu en çok biz eğlendik çocuklar gibi şendik.

Nazan dedi ki...

Sevgli Deniz'in doğum gününü kutlarım.Nice sağlıklı ve güzel seneleri olsun.Küçük prensi benim içinde yanaklarından öp annesi..

MELTEM dedi ki...

çok çok mutlu sağlıklı yıllar dilerim öptüm sizi

şekerinmutfağı dedi ki...

nice nice güzel sağlıklı yıllara :)

SMİLENA dedi ki...

doğum günü kutlu olsun bu tatlı kuzunun.sağlıklı ve uzun bir ömrü olsun.Nice güzel yaşlara!!!

Maya dedi ki...

hey maaşallah :) oğluşuna mutlu ve sağlıklı bir ömür dilerim, Allah sizi birbirinize bağışlasın :))) resim harika bu arada ;)

FADİŞ dedi ki...

Meltemcim çok teşekkürler, ben de sizi öptüm. Bu sabah okudum bloğunulakin yorum bırakmaya fırsatım olmadı, pek yoğun geçmiş haftasonunuz, haftanız iyi geçsin canım.

FADİŞ dedi ki...

Nazancım çok teşekkür ederim ve öperim yanaklarından senin için:)

FADİŞ dedi ki...

şekerin mutfağı, sağol canım:)

FADİŞ dedi ki...

SMİLENA, teşekkür ederim güzel dileklerine, cümlemizle inşallah:)

FADİŞ dedi ki...

Maya, çok çok teşekkür ederim:)

Recep Altun; dedi ki...

Merhabalar,

Tatlı kıvırcığınız Deniz'e mutlu yıllar dilerim. Zihni ve bahtı açık olsun ve hep tüm sevdikleriyle beraber sağlıklı, huzurlu ve mutlu yaşasın.

Selam ve dualarımla.

Proje Çantası dedi ki...

Çok tatlısın Deniz' im. Ömrün uzun olsun, hep mutlu ol!

Tarkanın Annesi dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun kıvırcık prens:)

öykü dedi ki...

Iyı kı dogdun Fadıscım

Nıce nıce mutlu yıllara

Banuca dedi ki...

Mutlu yıllar yakışıklıya,iyi doğurmuşsun :)
Acık mıncıkla benim için Fadişim :)
Profil resmini sevdiiim :))

halime dedi ki...

sağlıklı mutlu ömürler dilerim....

Vintage Duygular dedi ki...

Iyi ki dogdun minik prens,adi gibi güzel melek Deniz. Hayatin saglikli,mutlu,upuzun olsun. Karsina hep yüregi güzel yüregi sevgi dolu insanlar ciksin. Annesinin,babasinin günesi, bizleride aydinlatiyorsun.Iyi ki varsin. Öperim pamuk yanaklarindan ;)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

kıvırcığım yaşam sana daima güzellikleri ve başarıları sunsun. hep sağlıkla ve sevdiklerinle ol.

Fadişimmm böyle böyle büyüyorlar bir bakmışsın kocaman bir adam olmuş:)))
asıl seni de kutlamak lazım ne de olsa eser senin:))))) sevgiler canım hep elele olun.

Asuman Yelen dedi ki...

O güzelliğe benden de kucak dolusu sevgi gelsin.
Sağlıklı, mutlu, başarılı nice yıllar diliyorum yavruya ve tüm sevenlerine-sevdiklerine...

FADİŞ dedi ki...

Recep Bey, güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Selam ve dualarımla:)

FADİŞ dedi ki...

Edoşum sağol canım:)

FADİŞ dedi ki...

Tarkanın annesi çoook teşekkür ederim, sağolun:)

FADİŞ dedi ki...

Öykücüm teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Banucum, teşekkür ederim, çok mıncıklarım merak etme, beğendin demek, sen gotik esintileri sevmiyorsun anlaşılmıştır:)

FADİŞ dedi ki...

Halime Hanım, sağolun:)

FADİŞ dedi ki...

Haticecim sağol canım, o güzel yüreğini çok seviyorum ben, ben bu yazıyı yazarken o teyzesiyle kahvaltı yapıyor şimdi. Doğum gününden sonra bir büyüme halleri oldu kıvırcıkta sanki gününü beklemiş gibi:)

FADİŞ dedi ki...

Vintage Duygular, bu güzel dileklere ne denir, çok teşekkür ederim. Bu pozitif enerjiniz bana çok iyi geliyor.

FADİŞ dedi ki...

Asumancım demek istiyorum size, beni çok mutlu ettiniz, bu güzel dilekler beni uzun süre idare eder, kendimi iyi hissediyorum sabah iş yerinde:)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Oh ne güzel bir doğum günü olmuş:)
Mutluluğunuz hiç bozulmasın, hep birlikte nice yaşlar kutlayın Fadiş...

Sihirli Günce dedi ki...

Nice nice güzel yaşlara :)))

bir kase lezzet dedi ki...

fadişim ben geldim canım
mmmm nede hoş olmuş hayatım
:)
nice mutlu yıllara sağlık sıhhat huzurla kal canım
:)))

New York'tan dedi ki...

Nice senelere saglikla mutlulukla insallah, saclara masallah :)

MİSİ dedi ki...

İyi ki doğmuşsun da annen böyle güzel fotoları koymuş, izliyoruz:))

sezobigo dedi ki...

güxel bir ömür dilerim güzel adama çok mutlu olsun hem de çok:)

FADİŞ dedi ki...

Semi'nin Mutlu elleri çok teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Sihirli Günce, çok teşekkürler:)

FADİŞ dedi ki...

bir kase lezzet, teşekkür ederim canım.

FADİŞ dedi ki...

New Yok'tan, teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

MİSİ, teşekkürler.

FADİŞ dedi ki...

sezobigo, sağol canım, cümlemizle inşallah:)