16 Ocak 2012 Pazartesi

BİR PAZAR GÜNÜ BÖYLE GEÇTİ

Pazar günü bütün gün evdeydik, küçük bir çocukla evde vakit geçirmek ve o çocuğun maşallah bitmek bilmez bir enerji topağı gibi ordan oraya yuvarlanması ve peşinden bizi de sürüklemesi epey yorucu oluyor bütün gün çocuklarıyla haşır neşir olan annelerin işi gerçekten zor bence, çocukların meraklarını doyurmak oynarken eğlenmek,  oynarken çocuğun dimağını da geliştirme kaygısı güden her anne baba bu sıkıntıya düşüyordur, acaba şimdi ne yapsam diye!
Bütün gün bir arada olunca Deniz'in  iyice afacanlaştığını görüp birbirimizin gözüne baktık eşimle, biz doğru yolda mıyız, uygun davranıyor muyuz, gelişiminde hangi olumsuz davranışlar içindeyiz, hangilerinde iyiyiz gibi düşünüp durduk, insan böyle anlarda kendini yetersiz buluyor!
Öğleden sonra, artık uyusa da biraz dinlenebilsem demeye başladım ve nihayet  uyutmayı başardım, bütün günü birlikte geçireceğimizi bilen Deniz uyuyarak çok şey kaçırdığını düşündüğünden uyumamakta direniyor devamlı annesine şakalar yapıyor, neyse ki annesi onunla birlikte  uykuya dalıyor da ellerini koynuna götürüp uyumanın zevkine varıyor, masum kuzum benim.
video

Şu sıralar her şeye hayır diyen Deniz istenilenin tam tersini yapma konusunda çok başarılı, onun bu inadıyla nasıl başa çıkarım diyorum ve şakaya vurup yakalıyor öpüyorum, mıncırıyorum, oğluşta hayır dediğini unutuyor ya da unutmuş gibi yapıyor:)


Bu hafta sonu nihayet okuduğum kitaplardan birini bitirmeyi başardım , hali hazırda başlayıpta yarıda kalan iki kitap daha var ama içimdeki sese uyup bir kitaba daha başladım ve onu elimden bırakamadım:)
Eşim ise bütün masaları işgal ettiğimi düşünüp kendisine hiç yer kalmadığından şikayet eder durur bu sefer şikayeti bir kenara bırakıp pazar akşam üstü çalışma odasında ne zamandır bitirmeyi hedeflediği ama bir türlü bitiremediği pazılının başına oturdu, o minik minik birbirine benzeyen parçaları birleştirmekten haz alıyor bir de aylık sudoku ve kare karalamaca dergisine abone olmuş, sudokuyu bana teslim etti biraz konsantrasyon problemi yaşıyormuşum:)

14 yorum:

Değmesin yağlı boya dedi ki...

Fadiş'cim maşallah iyi geçmiş,evde olmaları zor oluyor bazen çünkü kolayca da sıkılıyorlar..
Ben ormana çıkardım benimkileri bloga da attım resimleri.
Sevgiler canım..benimde bitmeyi bekleyen çoook kitabım var..
Bakalım ne zaman olucak o..
Görüşmek üzere..

ada ve deniz dedi ki...

Bu soğukta evde olmak çok keyifli bence. Bizde resmen yedi, içtik, oturduk iki gün boyunca. Araya azmalar, ödevler falan da girdi tabiki.

Gulcin dedi ki...

denizin puzzlei ne sahane oyle benim de basina oturasim geldi :)

Proje Çantası dedi ki...

Dinlendin mi?

nil dedi ki...

Gerçekten o kadar güzel dile getirmişsin ki,genel haftasonu bizim evin hallerini:)

FADİŞ dedi ki...

Değmesin yağlı boya, geldim bloğuna, yakınınızda böyle bir doğa zenginliği olması ne harika, şanslısınız! İşte öyle böyle geçti hafta sonu, Allah ağız tadıyla geçirmeyi nasip etsin ömrümüzü:)

FADİŞ dedi ki...

Sadetçim, tabi bir de ders durumları var sizin evde değil mi, o tıkınma meselesini ise hiç sorma bizde de öyle oldu biz kocamla tıkındık Deniz oyun oynadı:)

FADİŞ dedi ki...

Gülçincim, pazıl büyükken etrafında dolaşabiliyor, daha fazla sürüyor yapması, oyalanma süresi uzuyor yanlız odaklanma daha kısa oluyor küçük pazıla göre, takip ettim 15 parça falan yerleştirdikten sonra bırakıp üstünde araba yarıştırıyor:)

FADİŞ dedi ki...

Proje Çantası, eh dinlendim sayılır sonuçta iş sitresinden uzakta kendi evimdeydim, hobilerimi soracak olursan pek bir şey yapmadım, şu sıralar resim yapma merakım var ve daha çok çiçek resimleri:)

FADİŞ dedi ki...

nil, değil mi ama sen anlarsın beni çocuklar da aynı yaşta biliyorsun işte, bitmiyor oyun istekleri, ev zaten kreşe döndü ne ararsan var, bir tek beni eğlendirecek aktiviteleri yerine getiremiyorum o başka, oğlan senin anlayacağın padişah gibi yediği önünde yemediği arkasında buna rağmen arıza çıkartıyor. Çok şey mi veriyoruz, çok şey mi sunuyoruz onlara, bir yandan kararsızım doğru mu yapıyorum diye, biraz daha çalışmam lazım bu konuyu, fikirlere de açığım:)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

kıvırcığın dikkatine de bakarmısın yerim onu yaa:))

FADİŞ dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, o öyle dururken atlayasım geliyor, her tarafını sıkasım geliyor sorma bu günlerde sıkıştırılmaya gelmiyor oğlan:)

Sezo bigo dedi ki...

ben bu inat ne denilirse tersi olayına çözümüm
-mert terliklerini sakın giyme:)
bir bakıyorum giymiş
-mert hırkanı-yeleğini çabuk çıkar ben giyeceğim
"anne ıııı ııı yee minin(yelek mertinmiş))
zor evde olunca uğraş bulmak ama bu yapboz ve arabalı olması banada ışık oldu ilk fırsatta alınacak:)
çok öpüyorum asi oğlunu:))
ve de seni

FADİŞ dedi ki...

Sezo bigocum, denemeli bu tersinden söyle muhabbetini aklımda olsun, bu da iyiymiş, senin tatlı oğlanı benim için şöyle iyice bir sıkıp sarıl oldu mu?