16 Ocak 2012 Pazartesi

Bir avuç badem


Bir avuç badem ve yanında çay. Bu ikiliyi seviyorum ben, bir süredir tutkum olan bademi de son yiyişim olsun artık diyorum (gülüyorum burada)  çünkü bir kriz anı geliyor ve kendimi paketi açarken buluyorum üstelik bunun sorumlusu kesinlikle ben değil kocamdır, akşamları bir kase bademi yerken gözümün içine baka baka canım çekiyor hep.
Baksanıza bademi yerken resmini de yapmaya başlamışım eh o kadar özenmişken de buraya ekleyiverdim ne de olsa konu badem:)

13 yorum:

cafenoHut dedi ki...

Ben de bir badem sevdalısıyım, yemeye başladım mı imkanı yok duramıyorum. Böyle iyice çiğnersen ağızda sütlü bir tat bırakıyor ya işte ben ona hastayım:)
bu arada ne hoş çizmişsin bademleri, brawo..

Kiraz Limanı dedi ki...

Ben de çok seviyorum bademi..Ama çiğ ve buzlu olursa çok daha fazla seviyorum.Afiyet olsun..

FADİŞ dedi ki...

cafenohut, badem seveni severim ben:)

FADİŞ dedi ki...

Kiraz Limanı, bedemciler üç oldu ne güzel. Çiğ ve buzlusunu ben de çok severim, İzmir'de çok satarlar böyle nefis olur:)

FADİŞ dedi ki...

cafenohut, çizimi beğenmene sevindim, ne yaparsın badem aşkı:)

ada ve deniz dedi ki...

çizim çok güzel:))

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Çizimi de hoş olmuş...
Bademin tuzlusunu severim, tuzsuz olanını da keklere koyarım harika olur.

FADİŞ dedi ki...

sadetçim sağol canım dedim ya badem aşkına:)

Gulcin dedi ki...

cok faydali fadis yiyelim bosver sen :)
cizim sahene:)

FADİŞ dedi ki...

Semi'nin Mutlu Elleri, teşekkür ederim, badem sevenler arttı bakıyorum sevmeyen var mı acaba? Deniz, ben yerken elimden kapıyor görmelisin:)

FADİŞ dedi ki...

Gülçincim, her gün bir avuç badem zihni açar seni neşelendirir, ağzının tadı yerine gelir, ben öyle diyorum:)

öykü dedi ki...

cızımı ne guzelmıs:)

FADİŞ dedi ki...

öykü, teşekkür ederim, nasılsın, daha iyisin değil mi?