17 Ocak 2012 Salı

BEN EN ÇOK BAHARI SEVERİM





Dışarda soğuk var, her yer buz tutmuş, bitkiler donmuş,
dalda kalan son yapraklar büzüşüp gitmiş, her yerde uyku var ama bu uyku geçici bilirim,
bilirim kıştan sonra bahar gelecek,
bilirim kış olmasa baharın kıymeti bilinmez
ama ben en çok baharı severim, belki de baharda doğduğumdandır kim bilir?
Ben doğarken, nenemin de kuzuları olmuş erkenden
o bahar günü damlardan buzlar sarkıyormuş,
daha nefesimi aldığım ilk günlerde bronşit olmuşum Allah'ın izniyle de iyileşmişim.
Rabbim bir ömür biçmiş yaşıyoruz hamd olsun, o gün bu çocuk fazla yaşamaz boşuna masraf etmeyin diyen doktor beni altı ay sonra gördüğünde çok şaşırmış, eh böyle bir cümle kuran doktordan da ancak bu beklenirdi zaten öyle değil mi?
Ben en çok baharı severim, doğanın tekrar uyanışını zevkle izlerim, içim kıpır kıpır olur dallarım çiçeklenir.
Nefesim bile değişir, bütün evreni kucaklamak isterim
Çok dedim biliyorum ama ben en çok baharı severim.
Bilmem özlemimi anlatabildim mi?

16 yorum:

ada ve deniz dedi ki...

ben yaz gelsin istiyorum artık. Bu kadar kış bana fazla:((

Ellerine sağlık:))))))

GÖNÜL dedi ki...

bende bende ne sıcak ne soğuk her yer yeşil çiçek böcek kelebek canlılık var sevmekte çok haklısın sevgiler ayrıca çizim harika

Proje Çantası dedi ki...

Bir dur yahu! :))
Yaratım sürecini ben üçe bölerim kendimde: Biriktirme, durgunlaşma, dışavurum. Bu aşamalara göre sen üçüncü evredesin :) Süpersin. Devammmm!

Evren dedi ki...

Resim ve siir de cikti, amanin, 10 parmaginda 10 marifet, bravo valla! Ben de seviyorum bahari, gelsin artik!

Hande dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel ellerine sağlık, yeni görüyorum..

Elif dedi ki...

bende en çok baharı severim. Hele ki o baharı İzmir'de yaşıyorsan ayrı bir keyif alıyor insan

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

bendeee hemencecik bitiversin bu kış .soğukkkk:)
canım ne güzeller tasarlıyorsun yine:) ellerine sağlık

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, hayırlısıyla gelecek o günlerde, atacağız kendimizi doğaya, denize:)

FADİŞ dedi ki...

GÖNÜL, teşekkür ederim, baharı hiç bu kadar özlemiş miydim acaba?

FADİŞ dedi ki...

Proje Çantası, bir süredir böyleyim, içim içimden taşıyor:)

FADİŞ dedi ki...

Evren, yok canım ne şiiri bir çeşit güzelleme bahara, biraz da anı serpiştirdim naçizane, hatıra kalsın oğluşuma. Resim merakı yeni değil ama ihmal edilmiş bir alan benim için. Bahar gelsin de ilhamımız doruğa çıksın ben baharda doğdum bilirim:)

FADİŞ dedi ki...

Handecim hoş geldin, gözlerimiz yollarda kaldı ihmal ettin blogu, yazılarını bekliyorum canım:)

FADİŞ dedi ki...

Elif, değil mi ama memleketimizin havası bir başka, püfür püfür, çok sıcak oldu mu ormana kaçarsın, ısındın mı denize atlarsın, hafif bir şeyler içmek için bir deniz kenarı mevcut memleketimde e daha ne isterim. Doğru dersin İzmir'de bahar ayrı güzel:)

FADİŞ dedi ki...

ÖRGÜÇANTAM, o senin güzelliğin canım benim, her zaman desteklersin beni, bu gazla ben fizana bile çıkarım emin ol, bu günlerde var böyle bir haller bende hayırlısı:)

Ayla dedi ki...

Ne güzel bir güzeleme diyecekken doktorun dediğine öyle bir takıldım ki....Anlatamam.Resmen takıldım.Boşuna masraf etmeyin dediği bir bebek, bir insan evladı..Böyle bir insan malesef doktorluk gibi kutsal mesleği seçmiş.Yazık..

Ben Sonbaharı severim,özellikle Eylülü.

FADİŞ dedi ki...

Ayla, insanoğlu bazen ne dediğini bilemeyecek kadar aymaz oluyor işte, demem o ki yeni doğum yapmış tazecik bir anneye söylenecek söz değil bunlar en azından bu tarzda ama zaman değişiyor 72'nin Mart'ında durum böyleymiş, şimdi doktorlar hasta psikolojisini biliyorlar en azından bazıları, her meslekte iyiler var bir de çok iyiler:)