2 Aralık 2011 Cuma

ÖRGÜ BERE




Deniz'e yaptığım atkıdan sonra aynı iplerle ördüğüm bere de bitti. Kulaklı bereyi ilk defa deniyorum açıkçası yapabilir miyim diye endişelendim ama gördüm ki hiçte zor değilmiş. Bir şişe aynı renk ipten iki kulakla başladım örmeye ve ardından istediğim uzunluğa geldiklerinde birleştirdim kulakları sonra düz örgüye devam ettim, istediğim boya geldiğinde örgüyü bitirdim. Bereyi yandan dikmeden önce çevresini tığla örerek çerçeveledim (buna ne deniyor bilmiyorum) daha sonrada birleştime işlemini ve tepenin büzgüsünü hallettim. Bu berede henüz tamamlanmamış işlemler var, berenin tepesine büyükçe bir pon pon ve kulaklarından sarkan iplerine iki küçük pon pon eklenecek. Deniz'den mankenlik yapmasını istedim ama malesef kabul etmedi:(

4 yorum:

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

ben de geçen sene örmüştüm ilk defa kulaklı bere. ama ben tam tersi tepeden başlayıp kulakları sona bırakmıştım. ellerine sağlık çok şık olmuş

FADİŞ dedi ki...

Nilhan-Küçük Mucizem, senin yöntem de iyiymiş hatta daha güzel olmuştur tahmin ediyorum, beğenmene sevindim, teşekkür ederim. Kendime ve eşime de yapacağım bundan, çok kullanışlı oluyor.

zeymuran dedi ki...

çok güzel olmuş ellerıne sağlık canım,sevgiler...

FADİŞ dedi ki...

zeymuran, sağol:)