6 Aralık 2011 Salı

KAYMAZ ÇORAP YAPIMI

İnternette araştırdığım kadarıyla kaymaz çorap yapmak için sıcak silikon yapıştırıcıyı kullananlar var. Ben elimde olan bir malzemeyi denemek istedim ve memnun kaldım, uygulamak isteyenler için yayınlıyorum efenim:) Özellikle Deniz için kışın giyeceği çoraplarda kaymaz özellik istiyorum ama bulamıyorum çoraplar daha çok minik bebikler için.

Kullandığın ürün neon carioca marka kabartmalı boya, şu ana kadar çorap iki kere yıkandı makinede ve henüz boyada bir bozulma olmadı.
Daha önce burada ve burada kullandığım boya kalemlerinden bahsetmiştim neon kabartma boya özellikle penyede mükemmel sonuç veriyor.

18 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Helal be Fadişim.. Bir kere daha yaşasın blog alemi:)

FADİŞ dedi ki...

Delişim, gaza geldim ben şimdi bu hevesle daha neler yayınlarım neler:)

thalassapolis dedi ki...

süper olmuş bayıldım

Sevgi dedi ki...

süpersin yani dicek bişiy yok..

yeliz dedi ki...

bayıldım!! geçen sene twiggyden almıştım bu sene yok. kipadan aldığım da dandik çıktı. çok akıllıca ve kolay bir uygulama tam bana göre:)

Elif dedi ki...

beceri insanın içinde olunca böyle güzel şeyler çıkıyor ortaya.Bravo :)

FADİŞ dedi ki...

thalassapolis,teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Sevgi, şımartıyorsun beni:)

FADİŞ dedi ki...

Elif, bu güzel sözlere teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Yeliz, eğer yapacaksan dikkat edeceğin nokta boyayı sürerken çoraba biraz bastırarak uygula, çok muntazam olmasa da olur ama üzerinde fazlaca boya da olmasın Arcayı yürürken rahatsız edebilir, kuruması için bir gece bekle:)

şekerinmutfağı dedi ki...

süpersiniz fadiş hanım ellerinize sağlık , becerilerinize hayranım maşallah :)

FADİŞ dedi ki...

şekerinmutfağı, sağol canım:)

Nilgün Komar dedi ki...

fadişim, süper fikir

FADİŞ dedi ki...

Nilgüncüm sağol sağol sağol:)

ihlamurcum dedi ki...

Sevgili Fadiş, blogunu yeni keşfettim ve bayıldım.Hele bu çorap yapımına bayıldım.Hemen denemek istiyorum, umarım malzemeyi bulabilirim.
Kolay gelsin.

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

fadişim süpersin yaa nerden aklına geldi:)) iyi ki de geldi ama:)

FADİŞ dedi ki...

ihlamurcum, hoş geldin, pek çok kırtasiyede ve oyuncak-hobi mağazasında mevcut hatta ben kipa da bile görmüştüm sanırım:)

FADİŞ dedi ki...

ÖRGÜÇANTAM, sağol canım:) İlk tişört boyadığımda aklıma yatmıştı bu fikir, malzeme silikon içerikli olduğu için kaymaya karşı direnci yüksek bu da tam çorap altı için dedim:)