20 Aralık 2011 Salı

BİZDEN KARIŞIK BİR ŞEYLER

Hayat ev ve iş arasında akıp geçiyor, araya bazı güzellikleri de serpiştirmezsek iyice rutinleşecek, her ne kadar okumaya pek vakit olmasa da kitaplardan hangimiz vazgeçebiliyor? Okumaya vakit ayırmak derken eskiden yaptığım gibi kendimi kaptırıp yemek ve tuvalet ihtiyacı dışında yerimden kalkmayıp kitabı sonuna kadar bitirmekten bahsediyorum, bunu şu anda yapabilen evli ve çocuklu kadın var mı acaba varsa sırrını bana da söylesin ne olur (oğlum, her şeyi anne yapsın, benimle sen ilgilen anne, baba otursun taleplerinden sonra evin reisi bu dediğimi yapabiliyor bu arada).
Eşimle gece bir vakit oluşturduğumuz kitap listesini sanal fuar bitmeden almak istedik ve aldıklarımız nihayet geldi sadece bir kitap henüz elime ulaşmadı o da yoldaymış biraz şımarıklık yapıp yazarından imzalı olsun istedim, "Gizli Anların Yolcusu" Ayşe Kulin.
"Koleksiyoncu"  John Fowles 
"Edgar Allan Poe Bütün Hikayeleri"
"Elfler"   Johann Ludwig Tieck
"Beraber Olduğunu Sev"    Emily Giffin
"Balina Süleyman'ın Dokuz Yüz Otuz Birinci Dünya Turu"  Ursula K. Le Guin: Çocuk kitapları serisinden çıkmış şimdilik biz okuyacağız sonra Deniz'in arşivine yollanacak:)
"Balık Çorbası" Ursula K. Le Guin: Çocuk kitapları serisinden bir Ursula daha oda aynı şekilde Deniz'in arşivine yollanacak:)
"Rüyanın Öte Yakası"  Ursula K. Le Guin
"Yaban Kızlar"  Ursula K. Le Guin
"Küçük Mucizeler Dükkanı" Debbie Macomber : Nihayet aldım, yazarın ikinci kitabı çıktı eh ikincisinden başlamamak için birinciyi okumam lazımdı:)
"Bu güller Senin" Nora Roberts : Bu yazarın Eve Dallas polisiye hikayelerini severim bu da aşk romanı.
"Şahane Hatalar"  Heather McElhatton: Kitabın ismi ilgimi çekti, arka kapağını  D&R de okumuştum  ve almaya karar verdim tabi indirimli sanal marketten kitapçıdan değil.  Arka kapak yazısı şöyle: "Bu kitabı okumaya normal bir kitap gibi birinci sayfadan başlayın. İlk bölümün sonunda, önünüze bir yol ayrımı çıkacak. Kararınızı verin ve ilgili bölüme gidin. Her bölümün sonunda seçimlerinizle kaderinizi kontrol etmeye devam edeceksiniz. Kitabı okurken bazen hiç beklemediğiniz bir yere ulaşacak, bazen de kendinizi daha önce olduğunuz yerde bulacaksınız. Hayatın size neler hazırladığını asla bilemezsiniz. Ama bunu biliyorsunuz, iyilikler her zaman ödüllendirilmiyor ve bazen hatalı kararlar, şahane olayların başlangıcı olabiliyor. Her yolculuğun sonunda başa dönüp tekrar başlayın, unutmayın, herkes ikinci bir şansı hak eder. Yuzlerce farklı hayat sizi bekliyor. İyi şanslar."
Bu kitapları bir süre gözümün önünde tutmak bile bana mutluluk verecek dokunup dokunup geri çekileceğim, uykumu bir kenara bırakıp okumak isteyeceğim, bir kaç günüm iş yerinde fena geçecek ama değecek, sonra zaten kısa süren gece uykumu 5 saate sabitledim mi oldu bu iş:)

Bu arada evin erkeği kitap listesine bir de cd eklemiş "Supertramp: It was the best of times"  ve tabi bir şarkılarını dinletmeden olmazdı kapanışı böyle yapalım buyrun efendim:

10 yorum:

Sezo bigo dedi ki...

ben gecen 4 tane kitap aldım 4 tanede eltimden okumak çok istiyorum ama zor oluyor gece uykularımdan çalıyorum bende:)ama okucam bu sefer kararlıyım son anlattığın kittabı merak ettim açıkcası ama ona sıra ne zamn gelir ??????bilmiyorum:)
hadi fadişim bir gayret başladık sonuda gelir umarım

ada ve deniz dedi ki...

Ben de okuyamıyorum eskisi gibi. Vakitsizlikten çok bir süre sonra uyku basıyor beni. Yaşlanıyor muyum ne:))

Eskiden öyle çok okurdum ki. Orta okulda nöbette bile kütüphaneden kitap alıp bitirirdim. Şimdi nerde....

FADİŞ dedi ki...

Sezocuğum, sözlerinle sırtımı sıvazlamış oldun bir bakıma destek verdin arkadaşım sağol:)

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, galiba yaşlanıyoruz ama benim daha çok konsantrasyon olamama problemim var, sabote ediliyor okumam. Bazen hadi Fadiş, Deniz kendi kendine oyun oynarken sen de kitabını oku diyorum başlıyorum, oyununu kesip kitabı elimden alıyor kerata ya.

figen abla dedi ki...

ki,tap tutkunu insanlara bayılıyorum..
eğer bir gün karşılaşırsak,sana kendi yazdığımbir kitabu mutlulukla imzalayıp vermek isterim...
gözlerinden öpüyorum bitanem :)

FADİŞ dedi ki...

figen abla, çok memnun olurum, teşekkürler:)

öykü dedi ki...

3 tane kıtabım var
oku dıye benı bekleyen
ama nedense bu aralar
konsantre olamıyorum:(

ada ve deniz dedi ki...

Çocuklardan sonra yatmadan okumayı severdim ben en çok. Ama işte öyle bir uyku bastırıyorki artık. Çok okuyamıyorum. Ama yine de elden bırakmamak gerekli kitapları...

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, dün zorla da olsa babası uyuttu Deniz'i ben de biraz kitap okudum, güzeldi kesintisiz okumak:)

FADİŞ dedi ki...

öykü, bazen ruh hali de izin vermiyor, bir dönemdir geçer:)